|
|
|
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 10:51 pm
Anashi` Direktöversättningar blir konstiga. ._. Jag har bett Robbie att använda mer svenska än engelska, så nu är jag hans "lilla pumpa" istället för "pumpkin". "Åh min pumpa!" .. låter så fel. Men åh, det heter ju "rumpenstump" på svenska.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 12:56 am
KeyAAA~! scream *Fancy samurai-leap genom butiken och ut ur ett fönster*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:14 am
Nightmare Asura KeyAAA~! scream *Fancy samurai-leap genom butiken och ut ur ett fönster* JAG, DÅ? *ENSAM* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:18 am
gonk *Dramatisk comeback följt av heartwarming reunion*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:31 am
Nightmare Asura gonk *Dramatisk comeback följt av heartwarming reunion* o 3o heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 4:33 am
Ja, vi vet att du är usonian.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 7:39 am
Yay! Märkte det! Kan spamma mina amerifags hur mycket jag vill nu :'D! Utan att jag stör dom då alltså..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 9:30 am
*går runt och knackar på folk med käppen* Kraakraa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 11:08 am
Mikusagi Ja, vi vet att du är usonian. Alltsa, om nan av er skulle skriva PASKLOV biggrin biggrin sa ar det ingen big deal men jag far inte vara glad over att jag har spring break utan sarkastiska kommentarer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 11:10 am
Jalkazar Mikusagi Ja, vi vet att du är usonian. Alltsa, om nan av er skulle skriva PASKLOV biggrin biggrin sa ar det ingen big deal men jag far inte vara glad over att jag har spring break utan sarkastiska kommentarer?Nej biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 12:05 pm
Jalkazar Mikusagi Ja, vi vet att du är usonian. Alltsa, om nan av er skulle skriva PASKLOV biggrin biggrin sa ar det ingen big deal men jag far inte vara glad over att jag har spring break utan sarkastiska kommentarer?Välkommen till Svenska Gillet, typ. ;< Några planer? Jag tänkte köpa ett stort påskägg till min syster, men jag vet inte vad man kan fylla den med. Hon äter typ inte all godis eftersom hon håller sig borta från gelatin och det mesta har det. Tänkte baka och lägga lite olika grejor i muffinsformar (typ använda det för godis etc) :3 Jag har typ lov hela tiden ): Jag börjar bli less. Jag ska söka till SOFE och se om jag kan börja plugga nu till hösten. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 1:20 pm
Öh, är du säker på det? Att ingen skulle svara sarkastiskt på "PÅSKLOV"? Vaddå sarkastisk? Jag var inte sarkastisk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 1:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 4:35 pm
Sostrate Jalkazar Mikusagi Ja, vi vet att du är usonian. Alltsa, om nan av er skulle skriva PASKLOV biggrin biggrin sa ar det ingen big deal men jag far inte vara glad over att jag har spring break utan sarkastiska kommentarer?Välkommen till Svenska Gillet, typ. ;< Några planer? Jag tänkte köpa ett stort påskägg till min syster, men jag vet inte vad man kan fylla den med. Hon äter typ inte all godis eftersom hon håller sig borta från gelatin och det mesta har det. Tänkte baka och lägga lite olika grejor i muffinsformar (typ använda det för godis etc) :3 Jag har typ lov hela tiden ): Jag börjar bli less. Jag ska söka till SOFE och se om jag kan börja plugga nu till hösten. smile Nja tyvarr inte, forsoka vara ensammen sa mkt som mojligt med min flickvan och forsoka traffa lite kompisar. Sen har jag ju en Silverstein konsert att se framemot om Stephanie haller sitt lofte att ta med mig dit biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|