|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 1:12 pm
Mikusagi Det är jättejobbigt. Hallå, trodde du var min kompis eller något! :0 Det är bara en charad, när jag fått din tillit ska jag backstabba dig och sno alla dina pengar! >;D Nejmen, klart jag är din kompis. Men jag får ändå tycka saker. Jag har ont i nagelbanden, så det är smärta att skriva på tangenterna. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:28 pm
Jag förstår inte ens hur jag skulle kunna få rätt i "diskussionen" med Petsy. Jag hävdar väl inte ens något? Inget genomgående i alla fall. Nya påståenden i varje inlägg. Jag känner mig missförstådd, och det stör mig. Det som står efter kommatecknet är sällsynt. Det måste bero på att jag har ätit dåligt idag, kan ju inte gå och störa mig på sådant. I alla fall... det spelar ingen roll varför jag stör mig, men nu skall du anpassa dig! (riktat till Asura) mad ANNARS SKALL DU FÅ SE VEM SOM SNOR VEMS PENGAR! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:35 pm
Hur kan man ha rätt när det handlar om åsikter? surprised
Du kan bevisa fakta rätt eller fel, MEN INTE ÅSIKTER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:46 pm
Jag trooooor hon menar "Nu ska du passa dig!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:50 pm
Nej, anpassa. Faktiskt. Du skall spela efter mina regler, Asura! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:51 pm
Anashi` Hur kan man ha rätt när det handlar om åsikter? surprised Du kan bevisa fakta rätt eller fel, MEN INTE ÅSIKTER! Asura kanske tycker att det handlar om fakta? HAR DU TÄNKT PÅ DET VA? Eller jag vet inte. HAR DU TÄNKT PÅ DET VA?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:52 pm
Lycka till att få mig, av alla människor, att anpassa sig. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:54 pm
Nightmare Asura Lycka till att få mig, av alla människor, att anpassa sig. lol Nej, jag skall inte få dig att anpassa dig. Det är en kamp du själv skall föra. Jag lämnar härmed dig till ditt öde. Lycka till, min tappre vän! *gör honnör och försvinner i en dimma*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:54 pm
Mikusagi Anashi` Hur kan man ha rätt när det handlar om åsikter? surprised Du kan bevisa fakta rätt eller fel, MEN INTE ÅSIKTER! Asura kanske tycker att det handlar om fakta? HAR DU TÄNKT PÅ DET VA? Eller jag vet inte. HAR DU TÄNKT PÅ DET VA?.. Who said what now?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 2:58 pm
It's one of those days. Whatcha gonna do?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 4:34 pm
Lol ica påminner om dramat i RC. rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 6:49 pm
Kopte Kopparbergs Paron Cider pa IKEA idag, sjukt gott!! biggrin biggrin Maste aka tillbaka och skaffa mer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 10:34 pm
Ahrel Lol ica påminner om dramat i RC. rofl Vad är RC?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|