|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 11:54 am
-___- Jag tänker bara anta att du inte är allvarlig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 3:29 pm
Mitt exempel var ett skämt ja. Men jag tycker faktiskt att det ligger en viss sanning i vad jag sa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 5:45 pm
Prof Krim Importerat, brukar finnas typ Estrella chips, pepparkakor och såna grejer. Jag hörde att Ahlgrens bilar har i mer färgämnen för de bilarna de exporterar till USA, lätt ovärt. <.< Dom importerar, jag ar fett sugen pa Ahlgrens just nu, fick inte aka idag dock, i och med att min vardmamma ar satan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 6:09 pm
All mat, i för stor mängd, är ohälsosamt. Ät chips med måtta. <3 Jag åt en påse tortilla-chips tidigare. Det var så gott.
Jalk: Eld, min vän. Eld är lösningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 12:34 am
Prof Krim Aa, för Filipstad räknas inte till Sverige? Produktionen sker där iaf, även fast det är norsktägt. HEJ WIKIPEDIA!Haha, jag bor nästan vid Filipstad biggrin Ska jag köpa med lite chips? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 1:00 am
Det är skillnad på farligt och farligt -__-'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 3:04 am
Dora The Exploded Prof Krim Aa, för Filipstad räknas inte till Sverige? Produktionen sker där iaf, även fast det är norsktägt. HEJ WIKIPEDIA!Haha, jag bor nästan vid Filipstad biggrin Ska jag köpa med lite chips? ;D LÄTT DU SKA. Ta med till Valkon. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 3:12 am
Stackars Miku. Kan inte vara lätt att måsta ha rätt hela tiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 3:39 am
Nightmare Asura All mat, i för stor mängd, är ohälsosamt. Ät chips med måtta. <3 Jag åt en påse tortilla-chips tidigare. Det var så gott. Jalk: Eld, min vän. Eld är lösningen. I wish it could be that easy, oh how I wish.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:39 am
Prof Krim Dora The Exploded Prof Krim Aa, för Filipstad räknas inte till Sverige? Produktionen sker där iaf, även fast det är norsktägt. HEJ WIKIPEDIA!Haha, jag bor nästan vid Filipstad biggrin Ska jag köpa med lite chips? ;D LÄTT DU SKA. Ta med till Valkon. domokun Valkpn... Står det för Valgarv-kon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:41 am
Mivhip Valkon... Står det för Valgarv-kon? Yes. Yes it does.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:43 am
Nightmare Asura Mivhip Valkon... Står det för Valgarv-kon? Yes. Yes it does. Kommer ni att dricka alkohol? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:47 am
På tal om alkohol så blev jag sådär jävligt sugen på Rum&Cola..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 11:37 am
Lupe Fiasco - Superstar ligger 10'a pa Billboard Hot 100!! Jag sa redan i Augusti nar han spelade den laten en gang pa en konsert att det skulle bli hans forsta top 10 hit biggrin Fan vad skont det kanns att ha ratt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 12:55 pm
Nightmare Asura Stackars Miku. Kan inte vara lätt att måsta ha rätt hela tiden. Det är jättejobbigt. Hallå, trodde du var min kompis eller något! :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|