|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 10:32 am
Sostrate jag har sett en eller två..resten är inte kompletta :< Jalk: Gud så roligt! biggrin Det kanske blir detsamma för mig på minn_n vi får se...det är krångligt att fixa sovplatser här.. Grim: Minns att syrran också hade något sådant. Hon tyckte det var helt okej, men skitjobbigt med att bli kallad närsomhelst :< Men kul biggrin Jag ser framemot det.
Miku: Sant, sant, min svenska har blivit lite hipp som happ. Nastan pinsamt ibland, men that's life.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 1:56 pm
Nightmare Asura crying scream *Argbesvikenledsen* Emo! *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 3:30 pm
Är intergender flata/intergenderflata ett eller två ord? >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 5:13 pm
Mikusagi Är intergender flata/intergenderflata ett eller två ord? >_< Ingen aning, varfor behover du anvanda det ordet i vilket fall?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 11:02 pm
För jag är med på att gissa kön surprised På MariaNova. Någon lägger upp bilder på sin graviditetsmage.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 2:27 am
Sostrate Grim: Minns att syrran också hade något sådant. Hon tyckte det var helt okej, men skitjobbigt med att bli kallad närsomhelst :< Precis, riktigt segt om man varit vaken sent en helg så ringer de halv åtta på morgonen nästa dag. <.<;; Men det behövs alltid folk där så det är stor chans att man får jobba en del. Även om lönen är skit så är det ändå pengar och erfarenhet. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 3:37 am
Idag oppnar IKEA i Ohio och folket ar fan galna, vissa har campat utanfor i tre dagar och alla ska dit typ. Men ingen vet vad dom saljer dar sa alla fragar mig :O Men jag ar pumped up, vill dit nu! Swedish Food Mart biggrin Ska kopa mig lite svenskt godis att mumsa pa ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 3:43 am
Är det importerat från Sverige, eller påstår dom bara att det är svenskt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 4:02 am
Importerat, brukar finnas typ Estrella chips, pepparkakor och såna grejer. Jag hörde att Ahlgrens bilar har i mer färgämnen för de bilarna de exporterar till USA, lätt ovärt. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 4:05 am
Coolers, Ahlgrens bilar vore fasen gott nu.
...
*Mata Hawkrim med bullar och saft* <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 5:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 6:00 am
Är Estrella svenskt? surprised
Inte undra på att OLW är mycket godare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 6:18 am
Aa, för Filipstad räknas inte till Sverige? Produktionen sker där iaf, även fast det är norsktägt. HEJ WIKIPEDIA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 7:08 am
Höhö, chips, det var länge sedan. Sådana gifter ger man ju inte sin kropp. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 9:39 am
Äh, ska vi prata om gift så är väl allting farlig för oss. biggrin
Vänta bara, snart kommer forskningar som visar att spenat ger lungcancer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|