|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 2:26 pm
Jag är hellre bög en flata men ibland säger jag ändå som Wille Crafoord. Jag vill också vara lesbisk. Bara för att det är så politiskt. Kanske lite för att det finns en massa heta lesbianer också... men mest för att det är politiskt och man får skrika saker och synas och så där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 2:35 pm
Anashi` Jalkazar Mikusagi Jag borde kanske sluta skrämma Agnes.
Jalk: Jag tror inte bilar kör så bra i 5cm-snö. Ploga vagarna som vi gor i Sverige? talk2hand Du sa ju själv att USA inte var civiliserat. Då vet dom väl inte hur man plogar vägar. surprised Exakt. dom vet inte hur man plogar vagar, alltsa ar dom inte civiliserade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 3:01 pm
Men åh, det är ju som att säga att Sverige inte är civiliserat bara för att man inte har vanan att handskas med gräshoppsinvasioner. surprised I USA uppfanns snön 2007.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 3:05 pm
Mikusagi Men åh, det är ju som att säga att Sverige inte är civiliserat bara för att man inte har vanan att handskas med gräshoppsinvasioner. surprised I USA uppfanns snön 2007. knappast. Har kan man minsann kopa is i affarn biggrin biggrin Sa de sa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 3:08 pm
Köpeis är konstigt x.x Jag har sett att det finns på ICA också. På reklamskylten står det något konstigt. Typ "...och så lite is". Jätteknäppt x_x xd Hahahaha! Sov!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 4:54 pm
Mikusagi Köpeis är konstigt x.x Jag har sett att det finns på ICA också. På reklamskylten står det något konstigt. Typ "...och så lite is". Jätteknäppt x_x xd Hahahaha! Sov! Ja, ar de for svart att gora sjalv eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 6:16 pm
Nightmare Asura Too slow! It's mine! *Kasta pokéball på Krim* *Fångas* gonk Nuuu~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 12:12 am
Jag såg Pokémon idag. Brock var med jättemycket. Typ ensam ibland och allt.
Åhnej nu loggade mormor in!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 12:39 am
Mikusagi iKEALAND Mikusagi Sedan när bor Li-kun i Stockholm? x__x Sedan min pappa bott här? Och du tror att jag vet när hen flyttade hit? Jag trodde du bodde i Västerås.Tja... jag har ju varit i stockholm GANSKA ofta, och jag bor i västerås ja. Jag har bosattit mig där, men ibland en del helger är jag här hos pappa : o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 3:28 am