|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 1:22 pm
Dora The Exploded Kenny Starfighter. Vart bor du nu btw, jalk? Bor du kvar hos din tjej? Kenny Starfighter ar fan hardcore!!!
Jo jag bor kvar hos tjejen, men knappt. Hennes foraldrar ar typ galna, iaf mamman :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 2:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 2:10 pm
Jalkazar Jo jag bor kvar hos tjejen, men knappt. Hennes foraldrar ar typ galna, iaf mamman :O Lol. Btw, hej bror! Skriv ett vykort till mig! Säg till så PM:ar jag min snigelpostadress biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 2:28 pm
Föddes såhär. Ingen drake juuuh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 3:15 pm
Niddler Jalkazar Jo jag bor kvar hos tjejen, men knappt. Hennes foraldrar ar typ galna, iaf mamman :O Lol. Btw, hej bror! Skriv ett vykort till mig! Säg till så PM:ar jag min snigelpostadress biggrin Visst, om jag nagonsin kan hitta postkontoret har i Trenton :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 11:10 pm
Postkontor? Säljer de inte vykort och frimärken i tobaksaffärer i USA?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 3:16 am
Mikusagi Postkontor? Säljer de inte vykort och frimärken i tobaksaffärer i USA? Gor dom sakert, men dom masta skickas fran ett postkontor.
Obama forlorade Ohio och Texas, men inte for att folk ville ha Hillary, utan for att dom vet att Obama skulle aga ut MacCain i valet och det far ju inte ske :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 3:31 am
Här är en fin bild jag ritade vid påsken -05
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 3:49 am
Okej, har en bekannelse, jag har en stor rumpa. Har blivit informerad over det de senaste tva aren men har inte accepterat det forran nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 6:51 am
Jalkazar Mikusagi Postkontor? Säljer de inte vykort och frimärken i tobaksaffärer i USA? Gor dom sakert, men dom masta skickas fran ett postkontor. Eller kanske en brevlåda?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 6:53 am
Min mamma säger att jag har en fin rumpa. Det är på den man ser att jag inte är anorektiker. En sådan rumpa kan vara bra att ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 7:46 am
Jalkazar Okej, har en bekannelse, jag har en stor rumpa. Har blivit informerad over det de senaste tva aren men har inte accepterat det forran nu. jaha, ok. Skriv ut tabletter mot det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 9:18 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Postkontor? Säljer de inte vykort och frimärken i tobaksaffärer i USA? Gor dom sakert, men dom masta skickas fran ett postkontor. Eller kanske en brevlåda? Miku, har i Trenton, Ohio finns inte dom gumman, du kan inte bara anta saker hela tiden. Da kommer det sluta med att du har fel ratt ofta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 9:20 am
Dora The Exploded Jalkazar Okej, har en bekannelse, jag har en stor rumpa. Har blivit informerad over det de senaste tva aren men har inte accepterat det forran nu. jaha, ok. Skriv ut tabletter mot det Det ar genetiskt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|