|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 2:38 am
kittyocean ik vind dat er eigenlijk te veel items zijn.... het is niet meer bij te houden!! Ik koop alleen de Items die ik leuk vindt, ik zit er aan te denken om alle Items van 2006 de aankomende maanden te kopen maar ik denk dat ik bijv ook wel achter items zoals de Angelic Bracelets aan kan gaan. Er is voor mij te veel keuze, daarom kies ik alleen items die goed bij mijn Avatars passen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 2:46 am
als je genoeg gold wilt hebben om alles te krijgen moed je er bijna 24/7 achter zitten ... als je zegmaar nu zou beginnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 1:13 pm
dat zeker! ik ben een gatherer, maar heb een leven. en omdat ik mijn avi niet kan veranderen (please, don't ask! just accept it!) kan ik ook niet echt mixen en matchen etc... gelukkig heb ik jullie nog om te kletsen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 1:33 pm
Yaaaaa 1k leden blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 10:26 am
yupyup! om trots op te zijn!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 1:00 pm
gelukkig zijn ze neit allemaal actief, want dan zou ik het al helemaaal niet meer kunnen bijhouden xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 8:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 4:18 am
angel lizzie will en keurig ( willekeurig ) iets http://www.sprookjesvallei.nl/ •♥• Haha, xD lol. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 2:21 pm
[ Fruit Cake ] gelukkig zijn ze neit allemaal actief, want dan zou ik het al helemaaal niet meer kunnen bijhouden xD ik zou dan juist eerder geneigd zijn om dat NIET meer te komen XD Ik hou wel van rust en volgheid
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 9:17 am
kittyocean [ Fruit Cake ] gelukkig zijn ze neit allemaal actief, want dan zou ik het al helemaaal niet meer kunnen bijhouden xD ik zou dan juist eerder geneigd zijn om dat NIET meer te komen XD Ik hou wel van rust en volgheid dat zeg ik toch ook? ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 11:07 am
[ Fruit Cake ] kittyocean [ Fruit Cake ] gelukkig zijn ze neit allemaal actief, want dan zou ik het al helemaaal niet meer kunnen bijhouden xD ik zou dan juist eerder geneigd zijn om dat NIET meer te komen XD Ik hou wel van rust en volgheid dat zeg ik toch ook? ;pik ben het er dan ook mee eens =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 9:49 am
kittyocean [ Fruit Cake ] kittyocean [ Fruit Cake ] gelukkig zijn ze neit allemaal actief, want dan zou ik het al helemaaal niet meer kunnen bijhouden xD ik zou dan juist eerder geneigd zijn om dat NIET meer te komen XD Ik hou wel van rust en volgheid dat zeg ik toch ook? ;pik ben het er dan ook mee eens =D hahaha :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 10:48 am
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 11:28 am
kittyocean Ik zie ik zie wat jij niet ziet..... idd, ik zie het niet, het is hier veeeel te stil !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|