|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:42 am
*vaknar till och vinkar tillbaks*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:42 am
oni-chan påminner mig om när min första katt dog >.o; hade haft honom i tretton år typ och så går han och kolarvippen bara sådär crying 13 år?! Då är man ju jättefäst vid katten. Usch så jobbigt. Min farmors katt dog i maj. Det var inte så trevligt det heller. crying Efter 16 år tror jag. Säker på att jag hörde henne jama hos farmor. eek Sen så kom jag på att hon hade dött. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:44 am
Chibi Strawberry 13 år?! Då är man ju jättefäst vid katten. Usch så jobbigt. Min farmors katt dog i maj. Det var inte så trevligt det heller. crying Efter 16 år tror jag. Säker på att jag hörde henne jama hos farmor. eek Sen så kom jag på att hon hade dött. :S jao...jag kan fortfarande höra linusen ibland 3nodding dessutom så har vi honom på film så helt borta är han ju inte ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:45 am
*vinkar tillbaka* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:45 am
oni-chan jao...jag kan fortfarande höra linusen ibland 3nodding dessutom så har vi honom på film så helt borta är han ju inte ^^ ^^ Och jag har både Crash och Smulan på kort. Det får väl duga ändå. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:46 am
prrnill *vinkar tillbaka* 3nodding Hej hej.. Hur har vi det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:47 am
Valkyria86 Hej hej.. Hur har vi det? Bara bra tror jag. Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:47 am
Chibi Strawberry ^^ Och jag har både Crash och Smulan på kort. Det får väl duga ändå. :\ "sörj inte det du saknar utan gläds åt vad du har" eller vad det nu heter *kliar huvudet* rätt fånigt uttryck egentligen...men kort är ju bättre än inget 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:48 am
Nej, ska nog ta och kila nu faktiskt... Hym.. Ni får ha det så bra.. KAnske hörs ikväll.. Beror på om mamma blir klar med sin uppsats eller inte.. *Vinka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:50 am
oni-chan "sörj inte det du saknar utan gläds åt vad du har" eller vad det nu heter *kliar huvudet* rätt fånigt uttryck egentligen...men kort är ju bättre än inget 3nodding Nja. Det är ganska bra att tänka så iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:50 am
*Tittar tillbaks på sida 100 och ser hur arg Strawberry blev när jag tog det istället för henne* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:51 am
Chibi Strawberry Nja. Det är ganska bra att tänka så iaf. jopp...O.O omg! jag ser ut som en skunk i håret! *asg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:53 am
Sasquatch... we know you're legends real... :'o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:56 am
Nightmare Asura *Tittar tillbaks på sida 100 och ser hur arg Strawberry blev när jag tog det istället för henne* sweatdrop .___________________.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|