|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 8:20 am
Mat_57 usch, va ska man göra om man gillar en person åsså vågar man inte säga att man gillar den personen , :'S Ångra sig för resten av livet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 8:30 am
Mat_57 usch, va ska man göra om man gillar en person åsså vågar man inte säga att man gillar den personen , :'S Då säger man inget. Måste man säga något varje gång man gillar någon? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 2:33 pm
Jag har gjort en dikt om Valgarv med hjälp av Google smile
Valgarv is a half-mazoku, half-ancient dragon, a trusted servant of Chaos Dragon Garv. Valgarv has 37 Friends. Valgarv has become a bitter figure. It is understandable why Valgarv is the way he is. Will Valgarv's life be completely without problems?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 6:03 am
Mikusagi Mat_57 usch, va ska man göra om man gillar en person åsså vågar man inte säga att man gillar den personen , :'S Då säger man inget. Måste man säga något varje gång man gillar någon? surprised dom måste väl få reda på?...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 7:33 am
Håller med An, samla mod och berätta. Vad är det värsta som kan hända? Hon lär knappast mörda dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 9:00 am
Mat_57 Mikusagi Mat_57 usch, va ska man göra om man gillar en person åsså vågar man inte säga att man gillar den personen , :'S Då säger man inget. Måste man säga något varje gång man gillar någon? surprised dom måste väl få reda på?... För att det är deras rättighet eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 9:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 9:01 am
Nightmare Asura Håller med An, samla mod och berätta. Vad är det värsta som kan hända? Hon lär knappast mörda dig. Hon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 9:02 am
Majoriteten av killar tycker om tjejer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 12:26 pm
Nightmare Asura Majoriteten av killar tycker om tjejer. Att Mat identifierar sig som kille är mer än jag visste. Majoriteten av Sveriges medborgare röstar på Socialdemokraterna.
Är det någon här som känner Mat? Är hen med i något av kompisgängen här? Nu är det så många att hålla reda på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 12:28 pm
Majoriteten av killar gillar tjejer... och killar. Eller vaddå? Alla killar här inne som inte tycker om killar (hate yourself much?) räcker upp en hand!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 12:33 pm
Jag tycker inte om ett kön. Jag tycker om en person. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 12:41 pm
Jag tycker om sju kön och ännu fler personer heart
Fast jag kanske gillar inga kön, jag vet inte. Jag tror att jag är lite förvirrad.
Nightmare: Ja, orka Mikusagi!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|