|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 10:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 1:41 am
Hahahah... awesome. Lyckan ler mot Asu idag. [/ironi]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 4:43 am
Audio Surf CSS HL2: DM DoDS Titan Quest + Exp. TF: C HL HL: BS HL: OP HL: DM mm. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 5:04 am
Nightmare Asura Hahahah... awesome. Lyckan ler mot Asu idag. [/ironi] domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 9:38 am
LESS!! TORT! SKOLA, DO?! Eller nat, jag vet inte ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 10:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 10:39 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 6:31 am
Jag är för trött för att göra nånting. Men för uttråkad för att vila.
PUNK'D.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 6:46 am
Mmm, min mobil är doed, jag har inga pengar, jag måste ha råd med en ny mobil innan jag åker, jag hittar inga jobb, Super Play vägrar höra av sig, människor bryr sig inte, jag är stressad, och jag är snuvig.
Jag behöver en kram.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 8:11 am
Nightmare Asura Mmm, min mobil är doed, jag har inga pengar, jag måste ha råd med en ny mobil innan jag åker, jag hittar inga jobb, Super Play vägrar höra av sig, människor bryr sig inte, jag är stressad, och jag är snuvig. Jag behöver en kram. Har du ringt dit då? Det gäller att tjata/påminna dem (: Man vill inte bli bortglömd Miku: Är det inte en såndär man använder för att skicka sånadär beepbeep-meddelanden? Glömt av vad det heter ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 9:21 am
Sostrate Nightmare Asura Mmm, min mobil är doed, jag har inga pengar, jag måste ha råd med en ny mobil innan jag åker, jag hittar inga jobb, Super Play vägrar höra av sig, människor bryr sig inte, jag är stressad, och jag är snuvig. Jag behöver en kram. Har du ringt dit då? Det gäller att tjata/påminna dem (: Man vill inte bli bortglömd Miku: Är det inte en såndär man använder för att skicka sånadär beepbeep-meddelanden? Glömt av vad det heter ): En sökare?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 10:22 am
En Morse-apparat som de använder i Bernard och Bianca men det var liksom nyckelring.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 5:18 am
usch, va ska man göra om man gillar en person åsså vågar man inte säga att man gillar den personen , :'S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 7:20 am
Mat_57 usch, va ska man göra om man gillar en person åsså vågar man inte säga att man gillar den personen , :'S Lägg krokben på hon (han?), blir personen aslack på dig och slår ner dig så har du ingen chans. *thumbs-up*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|