|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 7:23 pm
Sostrate Dora The Exploded Jalkazar Bor val hos flickvannen nu iaf. Loste sig val, typ. razz Jalkazar Bor hos Erin nu, kanner mig smaless razz Men det funkar anda toppen so far. Fortsätter tills det att du får en kommentar? biggrin Han kanske glömde och postade igen(det har jag gjort ibland), eller så menade han att han skulle dra till tjejen och uppdaterade hur det är att vara där (: Spenande spenande! Varför är du less på det btw?O: Jag glomde bort att jag postat, men det ar faktiskt riktigt bra biggrin hennes foraldrar borjar val fa for sig att vi skulle tycka om varandra eller nat? Hahahaha razz Men so far so good biggrin Allt funkar razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 9:26 pm
Jag har lite svårt att förstå hur jag skall se på kärleksfilm. Jag bara stör mig på den och liksom... "Jag är bättre!" Alltså, kärleksfilmer är sämst. De bara springer runt där och kan inte ha varandra av någon anledning, och den jobbigaste är missförstånd. Den bästa anledningen är släktfejd, då behöver det inte bli så där jättejobbigt att titta på. Men alltså missförstånd! Kommunikation!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 10:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 12:14 am
Jäv- ... väcka mig tidigt bara för att nån ska hit och hammra och bygga. Finns inget som gör mig så irriterad som sovmorgon som går upp i rök.
Möjligtvis folk på stan som vägrar flytta på sig, så man slår i deras axel/arm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 4:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 10:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 12:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 5:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 11:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 12:58 pm
Men åååh.
Här har man väntat i timmar på att en film ska laddas ner, och så är den subbad på italienska!?
VARFÖR ITALIENSKA?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 1:09 pm
Anashi` Men åååh. Här har man väntat i timmar på att en film ska laddas ner, och så är den subbad på italienska!? VARFÖR ITALIENSKA?! LOLZ EPIC FAIL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 2:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 6:53 pm
Anashi` Men åååh. Här har man väntat i timmar på att en film ska laddas ner, och så är den subbad på italienska!? VARFÖR ITALIENSKA?! Är det fasta subs eller? ): Använd DC?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 7:05 am
Alltså folk, om ni inte har era mobilnummer registrerade på hitta.se får ni skylla er själva att brevlådan är tom imorgon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|