|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 2:19 am
Mikusagi Jag har ätit massa choklad under mitt liv, men jag kan ändå inte se vad som händer med min kropp när jag äter den och jag vet heller inte vad som händer tack vare/på grund av den eller vad som är en tillfällighet. T.ex. hjälper choklad mot mensvärk eller skulle mensvärken ändå gå över den där gången? Det är dock en jävligt stor skillnad mellan det och droger, miku. Fast å andra sidan kanske det inte vart menat att det skulle vara det ämnet. Asu: Det är den stämpeln man bör ta bort. Inte helt och hållet, eftersom det finns ju de som inte klarar av skiten, därav de negativa delarna av droger(fast egentligen den negativa delen av personen själv eftersom denne är klen ;>) Men yeah ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 2:27 am
Nightmare Asura Miku: Låt inte känslorna ta över när du argumenterar, då blir du ingen bra politiker. xD Om man är en bra politiker då är man ingen politiker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 2:30 am
Hur lyckas ni göra en skogsbrand av en gnista?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 2:33 am
Sostrate Mikusagi Jag har ätit massa choklad under mitt liv, men jag kan ändå inte se vad som händer med min kropp när jag äter den och jag vet heller inte vad som händer tack vare/på grund av den eller vad som är en tillfällighet. T.ex. hjälper choklad mot mensvärk eller skulle mensvärken ändå gå över den där gången? Det är dock en jävligt stor skillnad mellan det och droger, miku. Fast å andra sidan kanske det inte vart menat att det skulle vara det ämnet. Asu: Det är den stämpeln man bör ta bort. Inte helt och hållet, eftersom det finns ju de som inte klarar av skiten, därav de negativa delarna av droger(fast egentligen den negativa delen av personen själv eftersom denne är klen ;>) Men yeah ;D socker är lika beroendeframkallande som heroin, bara att det har mindre tydlig negativ inverkan på den som missbrukar det och är mer socialt accepterat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 2:41 am
Jag fick ett plötsligt sug av att spela GSTLA, men sen tänker jag på dom långa dialogerna. Urk, orka. : (
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 5:14 am
Anashi` Om man är en bra politiker då är man ingen politiker. Det finns inget som heter "bra politik". lol Jag lirade TLA igår, ah minnena. Jag asgarvade inombords åt hur löjligt starka mina karaktärer är. Overkill på alla fiender.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 6:06 am
Nightmare Asura Anashi` Om man är en bra politiker då är man ingen politiker. Det finns inget som heter "bra politik". lol Jag lirade TLA igår, ah minnena. Jag asgarvade inombords åt hur löjligt starka mina karaktärer är. Overkill på alla fiender. Åh, påminner mig om att jag måste få mina till lvl 99.. nån dag.. 12 levels kvar. surprised Fast jag hade hellre lust att starta om igen. Palla vara så stark, då är det inte kul.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 6:22 am
Anashi` Åh, påminner mig om att jag måste få mina till lvl 99.. nån dag.. 12 levels kvar. surprised Fast jag hade hellre lust att starta om igen. Palla vara så stark, då är det inte kul. Mina är kring lvl 72... orka ta dom till 99, du är duktig om du pallar det. xD Har du båda spelen? Kör du med lösenord då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 6:31 am
Nightmare Asura Miku: Låt inte känslorna ta över när du argumenterar, då blir du ingen bra politiker. xD Då blir man monoo biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 7:09 am
halcyon. revolver Sostrate Mikusagi Jag har ätit massa choklad under mitt liv, men jag kan ändå inte se vad som händer med min kropp när jag äter den och jag vet heller inte vad som händer tack vare/på grund av den eller vad som är en tillfällighet. T.ex. hjälper choklad mot mensvärk eller skulle mensvärken ändå gå över den där gången? Det är dock en jävligt stor skillnad mellan det och droger, miku. Fast å andra sidan kanske det inte vart menat att det skulle vara det ämnet. Asu: Det är den stämpeln man bör ta bort. Inte helt och hållet, eftersom det finns ju de som inte klarar av skiten, därav de negativa delarna av droger(fast egentligen den negativa delen av personen själv eftersom denne är klen ;>) Men yeah ;D socker är lika beroendeframkallande som heroin, bara att det har mindre tydlig negativ inverkan på den som missbrukar det och är mer socialt accepterat. Haha, jo jag kom att tänka på det senare, men orka köra edit :> Effekterna i sig blir inte desamma..att hålla sig borta från skiten, visst har varit med om det (omg coca cola) (: men yez...fan jag glömde egentligen vad jag skulle skriva..oh well..återkommer XDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 7:49 am
Nightmare Asura Sen är det ju skillnad på drogbruk och drog missbruk, varav den senare är den negativa termen. Var det förresten nödvändigt att bli så offensiv mot Mivhip? Inte för att försvara henne, men med ålder följer kunskap. Vart är jag offensiv?
När jag var 12 hade jag gjort värre än att ge mig in i en fånig diskussion på ett forum. Hon säger att hon inte kan något om droger och ställer en fråga till mig, jag får väl svara på den precis hur jag vill. Hon är 12 år, inte utvecklingsstörd.
Ingen har ju ens tagit tillfället att fråga mig vad jag tar för droger eller hur ofta jag tar dem. Jag kan likväl ta valium på veckobas som jag kan ta heroin dagligen, eller så provade jag hasch en gång för två år sedan och aldrig igen.
Asura: Skönt att du iallafall respekterar att det finns olika sorters människor även inom "drogvärlden" (fast jag blir fortfarande frustrerad över att begreppet droger finns och folk verkar på något sätt utesluta socker, koffein och alkohol från det)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 7:50 am
hej allihopa var ett tag sen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 7:55 am
Fricon nästa helg, dundun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 7:58 am
Sakana-sama Vart är jag offensiv?
När jag var 12 hade jag gjort värre än att ge mig in i en fånig diskussion på ett forum. Hon säger att hon inte kan något om droger och ställer en fråga till mig, jag får väl svara på den precis hur jag vill. Hon är 12 år, inte utvecklingsstörd.
Ingen har ju ens tagit tillfället att fråga mig vad jag tar för droger eller hur ofta jag tar dem. Jag kan likväl ta valium på veckobas som jag kan ta heroin dagligen, eller så provade jag hasch en gång för två år sedan och aldrig igen.
Asura: Skönt att du iallafall respekterar att det finns olika sorters människor även inom "drogvärlden" (fast jag blir fortfarande frustrerad över att begreppet droger finns och folk verkar på något sätt utesluta socker, koffein och alkohol från det) Geh, jag var inte uppmärksam. Stryk det. Precis, "drog" är ett väldigt brett begrepp. Som jag sa tidigare, kan det vara något så harmlöst som alvedon. Jag har ett ganska öppet sinne, och har lätt för att förstå varför folk agerar som dom gör (om dom nu inte går omkring och mördar folk). Alla har friheten att välja, och som människa borde man lära sig att respektera vad andra väljer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 7:59 am
Demon86 hej allihopa var ett tag sen ^^ Har ett svagt minne av dig... vem är du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|