|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 8:35 am
•♥• Wel grappig, maar wat als je nou op de noordpool woont?? dan heb je niks. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 8:49 am
Wonen er mensen op de noorpool dan met een internet verbinding? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 10:44 am
ik vind het wel cool, snap alleen niet wat je ermee k**t...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:58 am
... het lijkt mij toch iets leuker als je er meer mee k**t
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 1:48 pm
Nerinn Wonen er mensen op de noorpool dan met een internet verbinding? sweatdrop •♥• Daar zeg je wat xD misschien met sateliet verbinding? je hebt onderzoekscentra.
Acht alles moet toch mogelijk zijn tegenwoordig? XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 10:50 pm
[ Fruit Cake ] ik vind het wel cool, snap alleen niet wat je ermee k**t... Waarschijnlijk kun je meer als de stad groeit... want dan komen er links vrij! links om de beveiliging te verbeteren, of het transport smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 9:55 am
kittyocean [ Fruit Cake ] ik vind het wel cool, snap alleen niet wat je ermee k**t... Waarschijnlijk kun je meer als de stad groeit... want dan komen er links vrij! links om de beveiliging te verbeteren, of het transport smile nou, veel plezier ermee :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 1:08 pm
mijn stad heeft al 15 inwoners XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 10:16 am
kittyocean mijn stad heeft al 15 inwoners XP Respect XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 10:35 am
ik begin er maar niet aan .... dan is er 1 inwoner of zo .... en daar blijft het ook bij sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 1:15 pm
[ Fruit Cake ] kittyocean mijn stad heeft al 15 inwoners XP Respect XD23 XP. Kijk maar zelf! En als jij een stadje maakt, zal ik dagelijks klikken en krijg je in ieder geval per dag een nieuwe inwoner *hugs QY*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 1:53 pm
•♥• Misschien als je die link post in de chatterbox dat nieuwsgierige mensen het gaan klikken? whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 11:58 am
ik weet niet.... het is wel legaal enzo.... maar ook tja.... ik weet niet. XD Voelt een beetje alsof ik mensen misleid, terwijl dat helemaal niet zo is!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 1:19 pm
Darlaaaa, ik vind je avi cuteee whee
ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 10:07 am
als je een evolution-item koopt op de marketplace, dan krijg je toch alle poses, toch? ik neem aan van....
ik ga moonplanet van gaia (en ook lid van deze adpe) helpen met die te verkrijgen: het is een rode panda en daar is ze helemaal weg van smile als je ook wilt helpen: ze kan goed tekenen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|