|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 7:20 pm
Mikusagi Jag förstår inte hur Monoos svar skall vara mer moget än Petsys. xp Ingen här på SG kan räknas som mogen, eftersom det enda folk gör är att attackera varandra. Jag är bara glad att jag inte tar åt mig. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 10:15 pm
Nej, jag gör massa andra saker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 12:15 am
holy crap o: , det är några på skolan som kanske säljer knark till ungdomarna, och det är säkert nån utanför skolan som säljer till dom o: , det är hasch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 12:25 am
Mikusagi Nej, jag gör massa andra saker! You are one of a kind then. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 2:06 am
Mat: Göm dig bakom ett hörn, sen hoppar du fram och slår dom i magen tills polisen är där.
An`: Jag är inte heller en troublemaker. *Titta på det jag skrev till Mat* <__< Det räknas inte.
Haw haw, jag ska göra körkortsteoriprov 13:00, håll tummarna då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 3:54 am
Mat_57 holy crap o: , det är några på skolan som kanske säljer knark till ungdomarna, och det är säkert nån utanför skolan som säljer till dom o: , det är hasch Protip: Läs på lite om hasch istället för att OROA DIG FÖR DÖDSKNARKET. biggrin
Typ det simpla faktumet att ingen dött av hasch, eftersom det krävs obscena mängder för att det ska vara farligt fysiskt. Alkohol däremot, alkoholförgiftning yes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:21 am
Thing is, det är grymmt olagligt oavsett vilket/vilken knark/drog/alkohol man säljer till ungdomar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:32 am
Nightmare Asura Thing is, det är grymmt olagligt oavsett vilket/vilken knark/drog/alkohol man säljer till ungdomar. Då låter ditt förslag om att slå dem i magen tills polisen är där skitbra! Verkligen! Skönt med sådana som har full koll på moral och lag.
Kan man inte läsa på och utbilda sig ändå eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:33 am
Jag är sällan seriös när jag föreslår knogmackor som lösningar på problem. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:44 am
Nightmare Asura Jag är sällan seriös när jag föreslår knogmackor som lösningar på problem. xD Tydligen ditt bästa förslag.
Onödigt att ge sig in i sådant tills någon tar synbar skada av det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:47 am
Sakana-sama Tydligen ditt bästa förslag.
Onödigt att ge sig in i sådant tills någon tar synbar skada av det. Behöver inte vara det bästa bara för att det råkar vara det enda.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:54 am
Nightmare Asura Sakana-sama Tydligen ditt bästa förslag.
Onödigt att ge sig in i sådant tills någon tar synbar skada av det. Behöver inte vara det bästa bara för att det råkar vara det enda. Om du helt seriöst tror att det enda som finns att göra, är att slåss med människor som _väljer_ att ta droger, så är du så otroligt trångsynt och jag är inte förvånad över att du har ovänner. ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 5:59 am
Sakana-sama Om du helt seriöst tror att det enda som finns att göra, är att slåss med människor som _väljer_ att ta droger, så är du så otroligt trångsynt och jag är inte förvånad över att du har ovänner. ): Det är ju just det jag inte tror. Jag skulle aldrig seriöst ge ett sådant råd till någon. (Jag var alltså inte seriös när jag svarade på Mat's inlägg.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 6:06 am
Nightmare Asura Sakana-sama Om du helt seriöst tror att det enda som finns att göra, är att slåss med människor som _väljer_ att ta droger, så är du så otroligt trångsynt och jag är inte förvånad över att du har ovänner. ): Det är ju just det jag inte tror. Jag skulle aldrig seriöst ge ett sådant råd till någon. (Jag var alltså inte seriös när jag svarade på Mat's inlägg.) Då var det jag som missuppfattade att det var ditt enda förslag överhuvudtaget, dåligt formulerat men du menade att det var det enda förslag du presenterade?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|