|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 1:23 am
Meh, är ju 26:e hen fyller år. Grattis! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 1:43 am
Sostrate Nightmare Asura Unless you play the Collector's Edition on Gamecube. ;D A, ▼, ▲. A, ▼, ▲. *Det regnar* Men då har man inte Master Quest ;< hurr dee durr Dora: Grattis, nu blir det efterskott eftersom det är den 26:e nu. o: Fick du glasstårta och flodhästar!?<3 Jo det får man biggrin Har spelat det, men tycker det andra är roligare xD Och tack! : D <3 Min syrra hade bakat en tårta men under natten hade katten ätit upp den T 3T Jag fyller år idag så du är inte sen x3 och Tack Miku biggrin <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 1:56 am
Men man får inte Master Quest i Collector's Edition. Collector's Edition = Zelda I och II, A Link to the Past, Ocarina of Time, Majora's Mask, Wind Waker (20 min. demo), en Retrospective-film och en Wind Waker-film.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 1:57 am
Nightmare Asura Men man får inte Master Quest i Collector's Edition. Collector's Edition = Zelda I och II, A Link to the Past, Ocarina of Time, Majora's Mask, Wind Waker (20 min. demo), en Retrospective-film och en Wind Waker-film. får man ju o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 3:44 am
Dora The Exploded Nightmare Asura Men man får inte Master Quest i Collector's Edition. Collector's Edition = Zelda I och II, A Link to the Past, Ocarina of Time, Majora's Mask, Wind Waker (20 min. demo), en Retrospective-film och en Wind Waker-film. får man ju o.O Nein, den kom med Windwaker. Är det Majoras Mask du tänker på O_o? Miku: Fick för mig att det stod 25:e XD Darh :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 5:17 am
Darh hard. Låter som ett piratläte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 7:01 am
Correction: A Link to the Past är inte med i Collector's Edition. Men det borde vara det! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 10:29 am
Link has come to town, come to save the princess Zelda. Ganon took her away. Now the children don't play. *nynnar vidare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 12:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 3:54 pm
Berätta något vi inte redan visste...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 7:11 pm
Dora The Exploded Berätta något vi inte redan visste... Jag har pa mig en Bryant University hoodie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 11:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 1:40 am
Mikusagi Link has come to town, come to save the princess Zelda. Ganon took her away. Now the children don't play. *nynnar vidare* "... But they will when Link saves the day, HALELUJA!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 4:17 am