|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 6:57 am
Mikusagi Titta PerT! Vi har samma frisyr! biggrin WEEY biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 6:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 7:09 am
I take it as a yes. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 7:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 8:51 am
Jahapp, vafan ska man göra? Känns inte bra att spendera sin tid på att sitta och läsa igenom gamla posts på "Bra citat"-tråden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 8:54 am
Köp en softairgun och snipa noobs nere på stan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 9:16 am
Gå på en promenad, bjud hem någon polare och kolla på film eller spela lite kanske (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 9:35 am
Sitter i digitaltfoto och totalager klassen, lite less pa det just nu :/ Trakigt varre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 9:52 am
Nightmare Asura Köp en softairgun och snipa noobs nere på stan? xp Sostrate Gå på en promenad, bjud hem någon polare och kolla på film eller spela lite kanske (: Om inte alla mina vänner hade flyttat till antigen Linköping eller Göteborg så... ); Och jag vill inte promenera i den här kylan. <_<
-deppa-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 9:53 am
Jalkazar Sitter i digitaltfoto och totalager klassen, lite less pa det just nu :/ Trakigt varre Ladda upp någon kreation så får man se? (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 9:54 am
Miradjii Nightmare Asura Köp en softairgun och snipa noobs nere på stan? xp Sostrate Gå på en promenad, bjud hem någon polare och kolla på film eller spela lite kanske (: Om inte alla mina vänner hade flyttat till antigen Linköping eller Göteborg så... ); Och jag vill inte promenera i den här kylan. <_<
-deppa-Attans då :/ Men det är det jag tycker är himlans mysigt under vintertiden. Jag och syrran brukade promenera i kylan och sedan köpte vi varsin chocokaffe på 7eleven för att få nåt varmt i sig samt värma händerna (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 9:59 am
Sostrate Miradjii Nightmare Asura Köp en softairgun och snipa noobs nere på stan? xp Sostrate Gå på en promenad, bjud hem någon polare och kolla på film eller spela lite kanske (: Om inte alla mina vänner hade flyttat till antigen Linköping eller Göteborg så... ); Och jag vill inte promenera i den här kylan. <_<
-deppa-Attans då :/ Men det är det jag tycker är himlans mysigt under vintertiden. Jag och syrran brukade promenera i kylan och sedan köpte vi varsin chocokaffe på 7eleven för att få nåt varmt i sig samt värma händerna (: Jo, det funkar ju om man inte bodde i Strangeness som inte ens har ett McDonalds.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 10:04 am
Miradjii Sostrate Miradjii Nightmare Asura Köp en softairgun och snipa noobs nere på stan? xp Sostrate Gå på en promenad, bjud hem någon polare och kolla på film eller spela lite kanske (: Om inte alla mina vänner hade flyttat till antigen Linköping eller Göteborg så... ); Och jag vill inte promenera i den här kylan. <_<
-deppa-Attans då :/ Men det är det jag tycker är himlans mysigt under vintertiden. Jag och syrran brukade promenera i kylan och sedan köpte vi varsin chocokaffe på 7eleven för att få nåt varmt i sig samt värma händerna (: Jo, det funkar ju om man inte bodde i Strangeness som inte ens har ett McDonalds. Sos: Awweh, kvällspromenader är mysigast. Varm choklad för att värma händerna <3
Mira: Finns väl donkan ute vid Willys eller vad det är? Långt iaf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 10:05 am
Miradjii Jo, det funkar ju om man inte bodde i Strangeness som inte ens har ett McDonalds. Hahahah xD MEN!DU GÖR DET SVÅRT FÖR MIG! Skaffa en svävande bräda och lek att du är med i tillbaka till framtiden! EEELLLLER! Så skapar du kloner av dig själv och har 80-talsparty :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 10:07 am
Sakana-sama Sos: Awweh, kvällspromenader är mysigast. Varm choklad för att värma händerna <3
Mira: Finns väl donkan ute vid Willys eller vad det är? Långt iaf Ja verkligen! Fan, ska tvinga syster att promenera med mig någon dag..fast hon jobbar ;________;*bawwwww*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|