|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 7:41 am
vet ... die van mij zijn s vormig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 7:44 am
zou het lukken om beide werelden te verbinden met een regenboog? die van jou kunnen dan als haak fungeren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 8:34 am
vast wel ... om en om denk ik ... dan moed het wel lukken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 11:00 am
ik heb weer eens niks te doen ... en wat doe je dan .... tuurlijk weetje wat laat ik een een hotel maken xp wat vinden jullie word dit het adpe hotel ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 3:54 pm
ik zou het best wel eng vinden om in een wereld te zitten met lachende regenbogen.... creepy eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 3:55 pm
QYDrop ik heb weer eens niks te doen ... en wat doe je dan .... tuurlijk weetje wat laat ik een een hotel maken xp wat vinden jullie word dit het adpe hotel ?? ooh ja, tuurlijk, hotel maken... stressed hij is wel heel mooi geworden, hoe groot is ie? C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 6:58 am
verdiepingen .... is het te weining of zo ... kan er nog wel een blok bij op zetten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 9:27 am
QYDrop verdiepingen .... is het te weining of zo ... kan er nog wel een blok bij op zetten noes, i mean in totaall, is het op schaal de foto of ware grootte?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 9:29 am
[ Fruit Cake ] QYDrop verdiepingen .... is het te weining of zo ... kan er nog wel een blok bij op zetten noes, i mean in totaall, is het op schaal de foto of ware grootte?schaal ... ware grote .... ik heb het gewoon zo gemaakt niks geen gedoe met schaal en zo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 11:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:42 pm
kittyocean Waaaah! Awesome!! Zeg, zullen we kijken of we een ministad kunnen maken? XP Als ADPE? vb: http://applegeeks.myminicity.com/ er bestaat daar al een adpe city ... wat kun je daar nou eigenlijk doen ??? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:46 pm
QYDrop kittyocean Waaaah! Awesome!! Zeg, zullen we kijken of we een ministad kunnen maken? XP Als ADPE? vb: http://applegeeks.myminicity.com/ er bestaat daar al een adpe city ... wat kun je daar nou eigenlijk doen ??? confused geen idee ik ken die hele site niet razz lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 10:50 pm
eigenlijk niets bijzonders. door mensen op links te laten klikken groeit de stad XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 2:18 am
kittyocean eigenlijk niets bijzonders. door mensen op links te laten klikken groeit de stad XP confused oke .... sweatdrop ik had me toch wel iets meer bij voor gestelt stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 6:28 am
http://digitalocean.myminicity.com/ Dit is mijn stadje =D Wie helpt me mee dit de grootste stad van Nederland te maken??? 1 klik per dag is genoeg =D En ja, ik hou wel van passive dingen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|