|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 2:31 pm
Dora The Exploded Valgarv Filthy Btw Monoo, hörde om julpresenten du fick. Hahaha. Present? TELL. Jag och Miku ville ge henne en julklapp, så vi skickade "The Misstake" inslaget med medelandet "från två tomtar i Svenska Gillet på M och D", och det verkar som om hon trodde det var från Miradjii och Filthy, för hon blev ganska sur biggrin LAWL. ... ... Jag fick ingen julklapp från er. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 2:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 2:32 pm
Valgarv Dora The Exploded Valgarv Filthy Btw Monoo, hörde om julpresenten du fick. Hahaha. Present? TELL. Jag och Miku ville ge henne en julklapp, så vi skickade "The Misstake" inslaget med medelandet "från två tomtar i Svenska Gillet på M och D", och det verkar som om hon trodde det var från Miradjii och Filthy, för hon blev ganska sur biggrin LAWL. ... ... Jag fick ingen julklapp från er. >: DU har varit rätt dum iår så du kan få en kolbit om du vill.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 2:41 pm
Niddler Miradjii Niddler Hur fasen säger man "särskrivning" på engelska? Existerar det ens i engelskan?
Men om det skulle göra, "write-apart"?Känns inte riktigt så. Computer (Google) says no. Som sagt, det existerar nog inte i engelskan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 3:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 3:55 pm
Hej och hå, klockan är ett, gissa vem som ska upp om fyra timmar? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 3:56 pm
Dora The Exploded Hej och hå, klockan är ett, gissa vem som ska upp om tre timmar? biggrin Anden i lampan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 4:03 pm
Sostrate Dora The Exploded Hej och hå, klockan är ett, gissa vem som ska upp om tre timmar? biggrin Anden i lampan! Nästan, jag! biggrin fast kom på att det var om fyra timmar, orkar inte räkna ordenkligt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 4:55 pm
Dora The Exploded Miradjii Dora The Exploded XD Hagrid kanske tar fram sin drake och tvingar dig mata den.... ;O Fast Hagrid har ju ändå ett paraply att trolla med. Ja, och om man får fixa stämningen med ett paraply kan jag förstå om man blir lite vresig. lol Eller hur, fast även om man är en stor hårig jätte, så behöver man kanske lite störra bojor o: Inte alltid så lätt att rymmas i de andras ramar och regler, om man bara har ett paraply~ lol its funny becos its about harry potter and i reed that!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 4:57 pm
I could be brown, I could be blue, I could be violet sky
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 4:57 pm
Miradjii Dora The Exploded 1+2. Din mamma
3. Har tillochmed tröttnat
4. på dessa quotes
5. och bråk
6. så vi säger oavgjort lol Yeah, jag vet. Jag är också trött på dem. Men när en person vägrar tro att reglerna gäller henne så finns det antigen det här eller att stänga av personen. Och eftersom jag inte vill bli slagen av Hagrid så försöker jag ge henne en chans. Vet du hur tufft det måste ha varit att växa upp i en skogsvaktarstuga UTANFÖR stället "where the magic happens"? lol thats funny becos its true!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 9:43 pm
Jag som trodde att jag skickade något till Valgarv surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 10:17 pm
Det står en sten mitt i vägen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 10:51 pm
Det står ett emo mitt i vägen!
Someone feed me D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 7:06 am
Sakana-sama monoo OI SAM! Jag + polare planerar en kryssning med färgglada drinkar och hyttsupande, är du på om det blir av? Det låter helt episkt, är det girls only? biggrin Öh nä det tror jag inte, även om majoriteten av mina polare nog är brudar. Fast jag lär ju ha grabben med mig, beroende på hur länge han blir kvar här...
Jag ser fett fram emot de färdigblandade gin&tonic man kan köpa på burk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|