|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:21 am
Jalkazar Valgarv Jag andas sarkasm och rök. Klart ingen bryr sig här egentligen, här i Gillet jävlas och förolämpar vi varandra bara.
Och darfor alskar jag det. Enda stallet man kan skriva vad fan man vill utan att nan arligt talat bryr sig ett javla dugg. Nej, det är du som inte bryr sig. Det är skillnad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:22 am
KAPTEN, S.S MIKUSAGI MED SIN POLITISK KORREKTA LAST ÄR PÅ STARBORD SIDA, VAD GÖR VI?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:27 am
Jalkazar Nasta person som pratar om att jag och Erin borde ha sex far en small! gonk Sedan torsdags ar det fan allt jag hor, less pa det ar jag!
Oh lawd, jag brukade höra nåt liknande i skolan(vilket iof var år sedan)då jag var tillsammans med mitt ex o_O "har ni haft sex än?" "ska ni ha sex snart?" "ni borde ha sex vad fan" Dx *klappar jalk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:28 am
Varför kallar folk mig för politiskt korrekt? Först Monoo, som faktiskt har gnällt på mig för att jag är politiskt inkorrekt (för jag skämtar om fördomar) men hävdar ändå att jag är politiskt korrekt, sedan i Bilddagbokens forum där jag argumenterade för att ta bort kön som användaruppgift och det var så upprörande för massorna att det måste vara korrekt (öhh... logik någon?) och så nu Valgarv. Fast Valgarv räknas inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:30 am
Sostrate Jalkazar Nasta person som pratar om att jag och Erin borde ha sex far en small! gonk Sedan torsdags ar det fan allt jag hor, less pa det ar jag!
Oh lawd, jag brukade höra nåt liknande i skolan(vilket iof var år sedan)då jag var tillsammans med mitt ex o_O "har ni haft sex än?" "ska ni ha sex snart?" "ni borde ha sex vad fan" Dx *klappar jalk* Jag med, i gymnasiet. Jag borde ha ljugit och bah "Vi har öppet förhållande, flera sexpartners ni vet"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:30 am
Valgarv KAPTEN, S.S MIKUSAGI MED SIN POLITISK KORREKTA LAST ÄR PÅ STARBORD SIDA, VAD GÖR VI?! Din sarkasm ar fan i hogform idag horruu :O Jag skrattade lite at de dar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:32 am
Sostrate Jalkazar Nasta person som pratar om att jag och Erin borde ha sex far en small! gonk Sedan torsdags ar det fan allt jag hor, less pa det ar jag!
Oh lawd, jag brukade höra nåt liknande i skolan(vilket iof var år sedan)då jag var tillsammans med mitt ex o_O "har ni haft sex än?" "ska ni ha sex snart?" "ni borde ha sex vad fan" Dx *klappar jalk* Tack, nan fattar att det ar sjukt drygt att lyssna pa. Och grejen ar att det inte hander nagon annan, det ar bara att jag ar "the swedish kid"... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:38 am
Fast om jag hade ljugit hade Fjortisen bara frågat Natalia sad Jag försökte lura Fjortisen... skrämma henne så hon inte ville prata med mig mer. Hon blev avskräckt ett litet tag (10 minuter) sedan fick hon reda på sanningen. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:39 am
Jalkazar Sostrate Jalkazar Nasta person som pratar om att jag och Erin borde ha sex far en small! gonk Sedan torsdags ar det fan allt jag hor, less pa det ar jag!
Oh lawd, jag brukade höra nåt liknande i skolan(vilket iof var år sedan)då jag var tillsammans med mitt ex o_O "har ni haft sex än?" "ska ni ha sex snart?" "ni borde ha sex vad fan" Dx *klappar jalk* Tack, nan fattar att det ar sjukt drygt att lyssna pa. Och grejen ar att det inte hander nagon annan, det ar bara att jag ar "the swedish kid"... sad Ja men herregud D: Trevliga anledningen de har! Du är ju från porrlandet! (: Nej men (fast egentligen har jag fått höra det någon gång när jag vart på klassresa). De väntar på eran hemmagjorda porrfilm >; Miku: Typ orgies varje dag efter skolan XD Åh det hade varit perfekt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:45 am
Sostrate Jalkazar Sostrate Jalkazar Nasta person som pratar om att jag och Erin borde ha sex far en small! gonk Sedan torsdags ar det fan allt jag hor, less pa det ar jag!
Oh lawd, jag brukade höra nåt liknande i skolan(vilket iof var år sedan)då jag var tillsammans med mitt ex o_O "har ni haft sex än?" "ska ni ha sex snart?" "ni borde ha sex vad fan" Dx *klappar jalk* Tack, nan fattar att det ar sjukt drygt att lyssna pa. Och grejen ar att det inte hander nagon annan, det ar bara att jag ar "the swedish kid"... sad Ja men herregud D: Trevliga anledningen de har! Du är ju från porrlandet! (: Nej men (fast egentligen har jag fått höra det någon gång när jag vart på klassresa). De väntar på eran hemmagjorda porrfilm >; Miku: Typ orgies varje dag efter skolan XD Åh det hade varit perfekt! Alltsa det har AR porrlandet. Bara igarkvall fick jag detta textmeddelande "lol if i wasn't such a nice girl and you wern't such a nice boy i'd ******** the s**t outta u" okej liksom? Fett nice att hora att man ar ******** men jag har flickvan, du har pojkvan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:46 am
Jag fick höra idag att det har förkommit trekanter och dylikt inne på våran skolas toaletter. Ironiskt nog hade jag inte ens tänkt en sådan tanke förens jag väl hörde det. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:49 am
Haha, åh jag hade rådissat bruden med någonting för ett sådant meddelande, Jalk :'D You should too!
Valgarv: Har ni stora toaletter? Eller hade de ett mantrain på gång?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 11:49 am
Valgarv Jag fick höra idag att det har förkommit trekanter och dylikt inne på våran skolas toaletter. Ironiskt nog hade jag inte ens tänkt en sådan tanke förens jag väl hörde det. neutral Alltid nar jag hor nagot sant blir jag forvanad, vem skulle ha trekant pa en skoltoalett liksom? Lite lite utrymme kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|