|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:05 am
oni-chan du kanske har grönmögel ost i den ? O.o Nope. Klädglitchen. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:05 am
oni-chan då är det ju ännu taskigare ju O.O får ta och säga till honom att man inte får spela på morronen 3nodding xp Sagt det förut. Han har ingen lust att bry sig. :\ Hoii vad det luktar julmat. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:06 am
Filthy oni-chan du kanske har grönmögel ost i den ? O.o Nope. Klädglitchen. xp najsigt blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:07 am
Chibi Strawberry oni-chan då är det ju ännu taskigare ju O.O får ta och säga till honom att man inte får spela på morronen 3nodding xp Sagt det förut. Han har ingen lust att bry sig. :\ Hoii vad det luktar julmat. >.<varför detta nu då ? *nyfiken i en strut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:08 am
oni-chan varför detta nu då ? *nyfiken i en strut* Ingen aning faktiskt. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:10 am
very mysko indeed *nickar med pekfingret i luften*...fast julmat är ju rätt gott whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:13 am
oni-chan very mysko indeed *nickar med pekfingret i luften*...fast julmat är ju rätt gott whee Mjo. whee *Längtar till julen* Nåja. Ska springa iväg ett tag nu. :\ Hejs svejs! *Försvinner iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:14 am
Chibi Strawberry oni-chan very mysko indeed *nickar med pekfingret i luften*...fast julmat är ju rätt gott whee Mjo. whee *Längtar till julen* Nåja. Ska springa iväg ett tag nu. :\ Hejs svejs! *Försvinner iväg*buh bai biggrin *vinkar och hoppar ner i frysdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:19 am
oni-chan Filthy oni-chan du kanske har grönmögel ost i den ? O.o Nope. Klädglitchen. xp najsigt blaugh Hehe. Jag bara satte på lite saker så vart det så. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:22 am
Filthy oni-chan Filthy oni-chan du kanske har grönmögel ost i den ? O.o Nope. Klädglitchen. xp najsigt blaugh Hehe. Jag bara satte på lite saker så vart det så. xd coolt! o.o snart kanske hela du blir grön *flinar brett*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:22 am
oni-chan Filthy oni-chan Filthy oni-chan du kanske har grönmögel ost i den ? O.o Nope. Klädglitchen. xp najsigt blaugh Hehe. Jag bara satte på lite saker så vart det så. xd coolt! o.o snart kanske hela du blir grön *flinar brett* Höhö. xp Vill inte byta. Det kanske försvinner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:23 am
Filthy oni-chan Filthy oni-chan Filthy oni-chan du kanske har grönmögel ost i den ? O.o Nope. Klädglitchen. xp najsigt blaugh Hehe. Jag bara satte på lite saker så vart det så. xd coolt! o.o snart kanske hela du blir grön *flinar brett* Höhö. xp Vill inte byta. Det kanske försvinner. dt vore inte bra *skakar på huvudet* bäst att låta dt vara 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|