|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 12:26 pm
Hatar hon Abby :< Michael Scofield däremot <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 1:10 pm
Hata mindre, kramas mera!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 1:50 pm
Jag kan vara deprimerad utan alkohol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 1:53 pm
Niddler Jag kan vara deprimerad utan alkohol. jag kan vara med, och utan. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 3:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 8:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 10:01 pm
Dora The Exploded Niddler Jag kan vara deprimerad utan alkohol. jag kan vara med, och utan. biggrin Fett med skills horru!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 2:11 am
Jalkazar Dora The Exploded Niddler Jag kan vara deprimerad utan alkohol. jag kan vara med, och utan. biggrin Fett med skills horru!Ja förfan! ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 7:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 9:20 am
Så där ja nu har jag gjort lite ändringar på min avater lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 9:36 am
Helgon.net är värt.
Person 1: hej! alltså de där kan väl bro på... om man inskaffar hund från olika länder så visst.. man borde ha licens.. men om de är inom sverige då tycker jag inte att de behövs Person 2: varför tycker du inte att det behövs inom sverige? Person 1: nej men de är inte lika viktigt! nog för att man kankse borde ha de också för att se om man verkligen äger hunden... när man tar in hundar från andra länder så borde man ha bevis på att man äger hunden och inte tar in nå fula och korkade hundar.
Det vet ni väl att det bara är blattehundar som begår våldsbrott!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 10:07 am
Jag läser bloggar på www.marianova.comQuote: oj oj jag är väl precis en sådan kvinna som vänder sig hit jag läste en artikel i dn och blev ´glad ja. Jag är ett litet våp som inte alls bestämmer ngt jag tycker bara om kläder och mode och heminredning och barn. Ska man skratta eller gråta eller rycka på axlarna åt mannen som inte fick vara med stackars han han kanske bara är intresserad av sånt här. Jag blev lite tagen på sängkanten åt kritiken som skrevs gulp har jag gjort bort mig nu igen. Jag som skriver här med glädje och stavfel och lämnar ut mig lätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 9:17 pm
Mikusagi 
Är du inte för gammal för honom, Sakana? Jag är ju 17. ): Han är väl lika gammal som min mamma eller något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 10:43 pm
Men åhh, jag menar ju i SINNET! Han är säkert 5. Det blir ju typ... nekrofili. Nej... *****>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 1:17 am
Mikusagi Men åhh, jag menar ju i SINNET! Han är säkert 5. Det blir ju typ... nekrofili. Nej... ***** class="clear"> Well, nekrofili är det knappast.
Uhn, han är väl inte så omogen eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|