Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6911 6912 6913 6914 6915 6916 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Niddler

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 7:21 am

Bilddagboken hackad cool
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 7:35 am

monoo
Miradjii

1. Som vanligt? Vad jag kan minnas har jag aldrig förolämpat dig.
Du får gärna upplysa mig om vad du ser som en förolämpning emot dig.

2. På vilket sätt missbrukar jag min roll som moderator?

3. Ptja, med hela den här reaktionen kan jag inte annat än tro att du fortfarande är upprörd över det. (:

Och jag antog att det var det du syftade på när du skrev om "mitt beteende gentemot dig".

4. Jag är inte upprörd alls, möjligtvis stör jag mig på att du inte kan erkänna när du har fel.

5. På vilket sätt har jag brutit emot reglerna?

6. And "fyi", så har jag aldrig sagt att det var det.

1+2. Vad jag ser som en förolämpning? Lätt, att du systematiskt attackerar mig och gör dig lustig över mig så fort jag postar här. Där kom både punkt ett och två med. Tillägg till punkt två är att du kör med dubbla budskap.

3. Jag är inte upprörd över den diskussionen, för den var astöntig och onödig, sen att det blev värsta grejen omkring det är en annan sak. Jag tycker att det är helt bisarrt att man kan be varandra dra åt helvete och förolämpa varandra utan problem, men om man deltar i en diskussion i "fel" tråd, ja jävlar min lilla låda, då blir det panik på londons gator.

4. När har jag fel? Om vad? Om jag har dålig koll på nåt brukar jag säga det, eller fråga, alternativt säga något i stil med "jag kan ha fel men...". Du kan väl fortfarande inte hålla på och störa dig på slang jag använder?

5. Jag blandar ihop dig med din bror. Jag trodde ju att ni var samma person ett tag.

6. Du sa några poster tillbaks att vissa härinne beter sig elitistiskt. Jag tog för givet att du syftade på mig, jalk och sam eftersom det var oss tre diskussionen verkade röra sig om.

1+2. Systematiskt attackerar dig? Gör mig lustig över dig? Dubbla budskap? Lider du av vanföreställningar? Du verkar inte ha några som helst konkreta exempel.

3. Jag bad dig sluta tre gånger. Dessutom skickade jag ett PM till dig där jag bad dig läsa reglerna.
I PMet började DU håna mig. Jag skulle vilja påstå att det är du om någon som beter dig illa emot mig.

4. Se bara på "argumenten" du kommer med nu. De är tagna ur luften och det verkar inte ligga någon tanke bakom dem. Dessutom så är några av dem rent ut sagt motsägelsefulla.

5. Bestäm dig. I ena sekunden bryter jag emot reglerna och nu inte?

6. Där har vi problemet. När jag säger något så tar du för givet att jag är ute efter dig. Sluta tro att jag ser dig som någon speciell. :/
Det jag syftade på var att de få som är kvar här, dvs ALLA, har sina egna åsikter. Och släpper man ner folk med blandade åsikter i en liten låda och skakar runt så får man sammansvärjningar och bråk. Ser det inte som en logisk sak att stänga av de sista människorna som hänger här för att de tjafsar lite med varandra. Ett småbråkigt forum är bättre än ett dött forum i min mening.
Men visst, jag tycker alla borde agera lite mer vänligt och moget! Så, nu jag sagt det.

Miradjii
Vice Captain

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 8:02 am

Niddler
Bilddagboken hackad cool

jag vet gonk
FET JOBBIGT JU.
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 8:04 am

Dora The Exploded
Niddler
Bilddagboken hackad cool

jag vet gonk
FET JOBBIGT JU.
mm det sux . märkte att den var hackad just nu :0

Manji-san4567

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 8:08 am

På bussen imorse såg jag nåt jävligt kul på tal om bråk. biggrin

Jag såg Miradjii på bussen i karlstad idag. Fast han var jävligt mycket yngre, 17 kanske, men seriöst dubbelgångare. Bredvid honom hand i hand klev det på en tjej som var lite som monoo, förutom håret. biggrin
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 10:01 am

Dora The Exploded

Jag såg Miradjii på bussen i karlstad idag. Fast han var jävligt mycket yngre, 17 kanske, men seriöst dubbelgångare. Bredvid honom hand i hand klev det på en tjej som var lite som monoo, förutom håret. biggrin

Åh nej, vi har blivit upptäckta! O:

Är du säker på att det inte var Harry Potter och Hagrid då?
Har fått höra att jag är lite lik honom... Harry alltså.

Miradjii
Vice Captain

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 10:14 am

Miradjii
Dora The Exploded

Åh nej, vi har blivit upptäckta! O:

Är du säker på att det inte var Harry Potter och Hagrid då?
Har fått höra att jag är lite lik honom... Harry alltså.

Ganska så, men vi har en kille här som jag brukar se ibland som är GRYMT lik Eliah Wood, alltså FRUKTANSVÄRT lik. Mer än han i bussen idag xD

tycker inte ni är speciellt lika, men rakar sig bara monoo lite så liknar hon nog Hagrid biggrin
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 11:23 am

Dark Avenger, yääääh...

Miradjii
Vice Captain

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 11:30 am

Niddler
Bilddagboken hackad cool

Jag hade typ 6000 bilder där, sluta vara glad!
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 11:40 am

Just snyggt sad . Det trådlösa internet uppkoppligen på skolan stängdes av på grund av att det gick en popp i Skolbyggnaden så jag kan inte komma åt internet i vårt klassrum och inte på mitt rum . Den som är data asvarig kommer inte tillbaka förns på Måndag. crying

Dimjardo

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 11:41 am

http://thepiratebay.org/tor/3972271/bilddagboken_l__senord_110108

Över 8000 bilder faktiskt... men jag fick ett nytt lösenord smile
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 12:51 pm

o: jag vill se listan..är nyfiken på om man är med eller inte :'D

Sostrate

Miradjii
Vice Captain

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 1:09 pm

Sostrate
o: jag vill se listan..är nyfiken på om man är med eller inte :'D

http://thepiratebay.org/tor/3972271/bilddagboken_l__senord_110108
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 1:12 pm

alltså jo..men jag har nyligen installerat om windows och hela faderullan och blivit av med program att ladda ner med och och och...jag är lat ._. Dx

Sostrate

Miradjii
Vice Captain

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 1:22 pm

Sostrate
alltså jo..men jag har nyligen installerat om windows och hela faderullan och blivit av med program att ladda ner med och och och...jag är lat ._. Dx

Jag kan kolla åt dig. Användarnamn/mailkonto?
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6911 6912 6913 6914 6915 6916 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games