Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 688 689 690 691 692 693 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Thu Jan 10, 2008 6:24 am

kittyocean
waarvoor ditmaal? welke show komt er?

vakantie beurs ... en wij ( ik met met ... ) staan er ook ik moed morgen en zondag op de stand staan ( www.scouting-kg.nl ) sluipreclame
PostPosted: Thu Jan 10, 2008 1:05 pm

succes ermee!! verdient het wat of is het allemaal vrijwilligers werk?

Nieuwe vraag voor hulp smile

Een jaar of 2 geleden heb ik Neverwinter Nights gekocht (eerste indruk: Niiiiiice). Gisteren heb ik het voor het eerste geinstalleerd; plus de 2 expansions Hordes Of The Underdark en Shadows of the Undertide. Alles werkt prima.

Alleen, als ik het spel wil spelen, vraagt hij om de cd Hordes Of The Underdark. Geen probleem: ligt naast me. MAAR, ik bedacht me toen: wat als ik op vakantie ga... en de cd beschadigd? Dan kan ik niets meer!!

Iemand op mijn werk zei dat er zoiets als een no cd key bestaat. Aangezien ik de orginele games heb, mag dat niet als illegaal bestempelt worden. Ik heb eerst geprobeert het probleem op te lossen door de cd te kopiëren (het gaat me echt om beschadegingen mensen, niet om illegaal te doen!) maar dan zegt hij dat het niet de orginele cd is (well DUH).

DUS, wie kan me aan zo'n no cd key helpen. Als je echt twijfelt of ik de games heb wil ik ze best via de webcam laten zien; inclusief codes (alleen niet nu want ik zie er niet uit).

Ik heb de games, ik wil het alleen zonder een cd spelen, zodat ik me geen zorgen hoef te maken om beschadegingen.

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 9:09 am

*zucht* ik weet helaas niks van elektronika..........
oh nee........ poes zeurt om aandacht heeft deur open gekregen......... mad crying wanneer laat ze me met rust....................
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 10:10 am

.... verdient.... niks xp vrijwillig maar goed de dvd en zo heb ik ge maakt dus kwa naamsbekent heid levert het wel wat op...

QYDrop

angel lizzie

PostPosted: Sun Jan 13, 2008 6:45 am

biggrin
PostPosted: Sun Jan 13, 2008 11:09 am

Calahara
*zucht* ik weet helaas niks van elektronika..........
oh nee........ poes zeurt om aandacht heeft deur open gekregen......... mad crying wanneer laat ze me met rust....................
whee

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jan 13, 2008 11:38 am

QYDrop
.... verdient.... niks xp vrijwillig maar goed de dvd en zo heb ik ge maakt dus kwa naamsbekent heid levert het wel wat op...

Dan wens ik u veel bekendheid!!

- en uw meningen over de Daily Chance only items? --- male underwear??! KYAAAH! *poking eyes out*
PostPosted: Mon Jan 14, 2008 8:54 am

Tis wel lache, en leuke kleurtjes, die luipaard print is leuk.
Maarre of ik ooit met goed gevoel dat soort items zou kunnen dragen.. sweatdrop die discription, unwashed? ewww.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jan 14, 2008 12:24 pm

Nogal Eeew indeed!!!

Hoor je wat over Smurfen activiteiten in je buurt? Mijn moeder is gigantische smurfenfan en mijn zus en ik willen haar verassen met bv een dagje smurfen...stuff XD Dus hoor je van iets: lemme know!!
PostPosted: Tue Jan 15, 2008 11:23 am

pas op jo zo loop je nog een blauwtje xp

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 11:49 am

QYDrop

for my mom, it would be awesome wink
PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:05 pm

kittyocean
QYDrop

for my mom, it would be awesome wink

er is vast wel iets te doen ... ik weet zo allen niet wat sweatdrop

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:14 pm

Expo in Brussel, maar dat is wat te ver weg voor iets wat klein kan zijn XD
PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:18 pm

klein maar ver sweatdrop

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:19 pm

Dat ook zeker!!

(wow, weer genoeg geposted voor een jaar XD)
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 688 689 690 691 692 693 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games