|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:37 am
Chibi Strawberry Miradjii Jag är halvt här, sitter och spanar in alla de nya kläderna. ^__^ Nya... o_____O *Springer iväg* *springer ikapp* va springer du för?? tyckeru miradjii e läskig lr vad??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:39 am
haru förlorat din avatar chibi lr e de bara jag som inte kan se den?? fu vet hur man får tebax den va??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:42 am
Chibi Strawberry Miradjii Jag är halvt här, sitter och spanar in alla de nya kläderna. ^__^ Nya... o_____O *Springer iväg* eeeeeej ja gillade din andra stil bättre... ^^ du ser ut som min gaia gf ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:05 am
Min lillasyrra tog bort min avatar. :\ Orkade inte köpa samma dyra frisyr igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:20 am
Nu är jag i farten igen. Jag har 10 st sealed envelopes som jag säljer 4k each. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:23 am
Filthy Nu är jag i farten igen. Jag har 10 st sealed envelopes som jag säljer 4k each. domokun Finns väl vissa som säljer billigare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:32 am
Chibi Strawberry Filthy Nu är jag i farten igen. Jag har 10 st sealed envelopes som jag säljer 4k each. domokun Finns väl vissa som säljer billigare.Njaa jaa. Idioter. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:39 am
så varrt man fattig igen -.-;..öh...morrn förresten ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:40 am
oni-chan så varrt man fattig igen -.-;..öh...morrn förresten ^^ :\ Godmorgon. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:42 am
Chibi Strawberry oni-chan så varrt man fattig igen -.-;..öh...morrn förresten ^^ :\ Godmorgon. ^^ skönt att få sova ordentligt för en gångs skull haha *lullar runt i nattlinne och letar efter frukost*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:43 am
oni-chan skönt att få sova ordentligt för en gångs skull haha *lullar runt i nattlinne och letar efter frukost* whee Det är det nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:44 am
Chibi Strawberry oni-chan skönt att få sova ordentligt för en gångs skull haha *lullar runt i nattlinne och letar efter frukost* whee Det är det nog.yup 3nodding mindre skönt med mjölk som gick ut för två dagar sen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:46 am
oni-chan yup 3nodding mindre skönt med mjölk som gick ut för två dagar sen xp .____. Två dagar sedan. Ajdå. *Blev törstig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:48 am
Chibi Strawberry oni-chan yup 3nodding mindre skönt med mjölk som gick ut för två dagar sen xp .____. Två dagar sedan. Ajdå. *Blev törstig* den verkar ok...får hoppas att jag inte dör av matförgiftning sen bara sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|