|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:09 am
Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna ... whee ...Gargis!... xd whee Stjerna! xd ...hihi...*hugs*... ...fortalte jeg at vi var paa strippeshow...?... xp ... domokun *hugs back* *Vifte med WTF-flagget* Nei, det fortalte du ikke... o_O ... whee ... ...*ta fra ham flagget*....neivel...kanskje jeg ikke burde....bare tanken... gonk *Ta tilbake flagget og vifte mer* Kanskje ikke... xd Fortell heller Hemmi om det. xp Var det ekkelt? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:11 am
~Waves his WTF flag~
WTF!? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:11 am
Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna ... whee ...Gargis!... xd whee Stjerna! xd ...hihi...*hugs*... ...fortalte jeg at vi var paa strippeshow...?... xp ... domokun *hugs back* *Vifte med WTF-flagget* Nei, det fortalte du ikke... o_O ... whee ... ...*ta fra ham flagget*....neivel...kanskje jeg ikke burde....bare tanken... gonk *Ta tilbake flagget og vifte mer* Kanskje ikke... xd Fortell heller Hemmi om det. xp Var det ekkelt? gonk ....*ta fra ham flagget og knekke det*...hvorfor skulle jeg fortelle ham om det..?... gonk ....ja...ekkelt og ufrivilling.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:13 am
Trex-Raiden ~Waves his WTF flag~ WTF!? eek ..hehe.... sweatdrop ...nothing... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:13 am
Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna ... whee ...Gargis!... xd whee Stjerna! xd ...hihi...*hugs*... ...fortalte jeg at vi var paa strippeshow...?... xp ... domokun *hugs back* *Vifte med WTF-flagget* Nei, det fortalte du ikke... o_O ... whee ... ...*ta fra ham flagget*....neivel...kanskje jeg ikke burde....bare tanken... gonk *Ta tilbake flagget og vifte mer* Kanskje ikke... xd Fortell heller Hemmi om det. xp Var det ekkelt? gonk ....*ta fra ham flagget og knekke det*...hvorfor skulle jeg fortelle ham om det..?... gonk ....ja...ekkelt og ufrivilling.... sweatdrop crying *sette seg ned og gråte* Fordi han... heller den veien. xd Tviler ikke... xd jaha... *kose på* It's all over now.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:15 am
Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna ... whee ...Gargis!... xd whee Stjerna! xd ...hihi...*hugs*... ...fortalte jeg at vi var paa strippeshow...?... xp ... domokun *hugs back* *Vifte med WTF-flagget* Nei, det fortalte du ikke... o_O ... whee ... ...*ta fra ham flagget*....neivel...kanskje jeg ikke burde....bare tanken... gonk *Ta tilbake flagget og vifte mer* Kanskje ikke... xd Fortell heller Hemmi om det. xp Var det ekkelt? gonk ....*ta fra ham flagget og knekke det*...hvorfor skulle jeg fortelle ham om det..?... gonk ....ja...ekkelt og ufrivilling.... sweatdrop crying *sette seg ned og gråte* Fordi han... heller den veien. xd Tviler ikke... xd jaha... *kose på* It's all over now. ....*klappe paa hodet*...em...var faktisk en jente da... stare crying sweatdrop xp ....takk gud for det...*kose paa tibake*.... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:17 am
Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna ... whee ...Gargis!... xd whee Stjerna! xd ...hihi...*hugs*... ...fortalte jeg at vi var paa strippeshow...?... xp ... domokun *hugs back* *Vifte med WTF-flagget* Nei, det fortalte du ikke... o_O ... whee ... ...*ta fra ham flagget*....neivel...kanskje jeg ikke burde....bare tanken... gonk *Ta tilbake flagget og vifte mer* Kanskje ikke... xd Fortell heller Hemmi om det. xp Var det ekkelt? gonk ....*ta fra ham flagget og knekke det*...hvorfor skulle jeg fortelle ham om det..?... gonk ....ja...ekkelt og ufrivilling.... sweatdrop crying *sette seg ned og gråte* Fordi han... heller den veien. xd Tviler ikke... xd jaha... *kose på* It's all over now. ....*klappe paa hodet*...em...var faktisk en jente da... stare crying sweatdrop xp ....takk gud for det...*kose paa tibake*.... whee cry *snufse* Ok.... Da er det ingen vits i å fortelle han om det. xp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:18 am
Anyway, add me to MSN if you wish
blacktigerpaw007@hotmail.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:19 am
Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna ... whee ...Gargis!... xd whee Stjerna! xd ...hihi...*hugs*... ...fortalte jeg at vi var paa strippeshow...?... xp ... domokun *hugs back* *Vifte med WTF-flagget* Nei, det fortalte du ikke... o_O ... whee ... ...*ta fra ham flagget*....neivel...kanskje jeg ikke burde....bare tanken... gonk *Ta tilbake flagget og vifte mer* Kanskje ikke... xd Fortell heller Hemmi om det. xp Var det ekkelt? gonk ....*ta fra ham flagget og knekke det*...hvorfor skulle jeg fortelle ham om det..?... gonk ....ja...ekkelt og ufrivilling.... sweatdrop crying *sette seg ned og gråte* Fordi han... heller den veien. xd Tviler ikke... xd jaha... *kose på* It's all over now. ....*klappe paa hodet*...em...var faktisk en jente da... stare crying sweatdrop xp ....takk gud for det...*kose paa tibake*.... whee cry *snufse* Ok.... Da er det ingen vits i å fortelle han om det. xp xd ...slutt aa graate da...hva kan jeg gjoere... question .... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:20 am
Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna Gargis Stjerna ... whee ...Gargis!... xd whee Stjerna! xd ...hihi...*hugs*... ...fortalte jeg at vi var paa strippeshow...?... xp ... domokun *hugs back* *Vifte med WTF-flagget* Nei, det fortalte du ikke... o_O ... whee ... ...*ta fra ham flagget*....neivel...kanskje jeg ikke burde....bare tanken... gonk *Ta tilbake flagget og vifte mer* Kanskje ikke... xd Fortell heller Hemmi om det. xp Var det ekkelt? gonk ....*ta fra ham flagget og knekke det*...hvorfor skulle jeg fortelle ham om det..?... gonk ....ja...ekkelt og ufrivilling.... sweatdrop crying *sette seg ned og gråte* Fordi han... heller den veien. xd Tviler ikke... xd jaha... *kose på* It's all over now. ....*klappe paa hodet*...em...var faktisk en jente da... stare crying sweatdrop xp ....takk gud for det...*kose paa tibake*.... whee cry *snufse* Ok.... Da er det ingen vits i å fortelle han om det. xp xd ...slutt aa graate da...hva kan jeg gjoere... question .... xd ok... xp Nei... Jeg har flere flagg, jeg. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:24 am
...Trex-Raiden:...ok...^^
...gargis:...hm...vil ikke at jeg skal knekke de vel...?... razz ... domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:27 am
Stjerna ...Trex-Raiden:...ok...^^
...gargis:...hm...vil ikke at jeg skal knekke de vel...?... razz ... domokun xd Bare prøv deg! domokun xd Trex: Don't hump her, or I'll kick you in the nuts! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:29 am
Gargis Stjerna ...Trex-Raiden:...ok...^^
...gargis:...hm...vil ikke at jeg skal knekke de vel...?... razz ... domokun xd Bare prøv deg! domokun xd Trex: Don't hump her, or I'll kick you in the nuts! xp ...em...hva skjer da....?... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:29 am
So much humping going on in thsi place............ :crying:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:30 am
Stjerna Gargis Stjerna ...Trex-Raiden:...ok...^^
...gargis:...hm...vil ikke at jeg skal knekke de vel...?... razz ... domokun xd Bare prøv deg! domokun xd Trex: Don't hump her, or I'll kick you in the nuts! xp ...em...hva skjer da....?... surprised Ehm... Jeg... kommer nok ikke til å gjøre noe, for det er ikke pent å være slem mot jenter. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|