|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:54 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh... gonk *imploderar* Nandayo! gonk Rawr. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:56 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh... gonk *imploderar* Nandayo! gonk Rawr. domokun surprised *Petar mellan Domokuns tänder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:56 am
FrodoLouLou Men vi kan skylla på Kim å Jocke...dom är ju redan efterlysta....förresten...har du hört nåt om vad som hände efter det där? confused efter vaddå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:57 am
Gandiloulou FrodoLouLou Men vi kan skylla på Kim å Jocke...dom är ju redan efterlysta....förresten...har du hört nåt om vad som hände efter det där? confused efter vaddå?de spände ju upp den där linan så att den där gubben blev lite skadad i halsen ju gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:57 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh... gonk *imploderar* Nandayo! gonk Rawr. domokun surprised *Petar mellan Domokuns tänder* *Domo-kun spyr*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:58 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh... gonk *imploderar* Nandayo! gonk Rawr. domokun surprised *Petar mellan Domokuns tänder* *Domo-kun spyr* Ehe... Heh... BLÄÄÄH!! *Springer och hoppar i sjön*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:58 am
FrodoLouLou de spände ju upp den där linan så att den där gubben blev lite skadad i halsen ju gonk just d...aa....vi kan nog skylla på dom när vi har sprängt skolan...hoppas ingen misstänker oss....XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:59 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh... gonk *imploderar* Nandayo! gonk Rawr. domokun surprised *Petar mellan Domokuns tänder* *Domo-kun spyr* Ehe... Heh... BLÄÄÄH!! *Springer och hoppar i sjön* Harrharrharr!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 8:00 am
Gandiloulou FrodoLouLou de spände ju upp den där linan så att den där gubben blev lite skadad i halsen ju gonk just d...aa....vi kan nog skylla på dom när vi har sprängt skolan...hoppas ingen misstänker oss....XPhmm...det tror jag inte...vi är ju lärarnas "gullegrisar" *ryser* Inger-Lise: "Det gör ingenting att ni skriver lappar till varandra jag litar på att ni jobbar iaf.." Hon sa ju de till mig när jag satt å rita gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 8:01 am
Arghh. *Hoppar upp ur sjön och drämmer till Jet med en sko i huvudet* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 8:02 am
FrodoLouLou hmm...det tror jag inte...vi är ju lärarnas "gullegrisar" *ryser* Inger-Lise: "Det gör ingenting att ni skriver lappar till varandra jag litar på att ni jobbar iaf.." Hon sa ju de till mig när jag satt å rita gonk gjorde hon...fan vikken n00b a**å....å när alla bara säger "jävla pluggisar" fan vi pluggar jue knappt nånting...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 8:03 am
Chibi Strawberry Arghh. *Hoppar upp ur sjön och drämmer till Jet med en sko i huvudet* stare eek *svimmar* @. @
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 8:04 am
Gandiloulou FrodoLouLou hmm...det tror jag inte...vi är ju lärarnas "gullegrisar" *ryser* Inger-Lise: "Det gör ingenting att ni skriver lappar till varandra jag litar på att ni jobbar iaf.." Hon sa ju de till mig när jag satt å rita gonk gjorde hon...fan vikken n00b a**å....å när alla bara säger "jävla pluggisar" fan vi pluggar jue knappt nånting...mm....men strunt i det...nu ska jag hem till pappsen xp Hej svej på er
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 8:04 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Arghh. *Hoppar upp ur sjön och drämmer till Jet med en sko i huvudet* stare eek *svimmar* @. @ Mainichi mainichi onajikoto no kurikaeshi.. rolleyes *Petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|