|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2014 4:55 am
WTH is fishing geinflateerd! Voor mijn ooit zo dure 600k kan ik nu wel 1 goedkope vis kopen burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2014 6:59 am
Niet alleen het fishing heeft last van de inflatie heb je wel eens de prijs gezien van items die eerst maar 400k waren die zijn nu 100kk of meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2014 7:30 am
OMM: Devoted Spica burning_eyes = Ouwe troep verkopen, inkt-spul inkopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2014 1:39 am
brengt trash nog wat op? daar heb ik zoveel zooi van...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2014 7:54 am
o.0 what the .... Devoted Spica is wel heel duur geworden ik heb die nog gekockt voor 400k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2014 1:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2014 1:32 am
kittyocean brengt trash nog wat op? daar heb ik zoveel zooi van... Heel veel juist, ik kan je een NL'ers inkoop thread geven, die heeft redelijk goede prijzen biggrin OMM: Teveel slaap burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2014 1:36 am
LeannaAnne kittyocean brengt trash nog wat op? daar heb ik zoveel zooi van... Heel veel juist, ik kan je een NL'ers inkoop thread geven, die heeft redelijk goede prijzen biggrin OMM: Teveel slaap burning_eyes linku? en dan ga ik daar eens induiken XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2014 1:39 am
kittyocean LeannaAnne kittyocean brengt trash nog wat op? daar heb ik zoveel zooi van... Heel veel juist, ik kan je een NL'ers inkoop thread geven, die heeft redelijk goede prijzen biggrin OMM: Teveel slaap burning_eyes linku? en dan ga ik daar eens induiken XP http://www.gaiaonline.com/forum/game-item-exchange/b-bugs-paper-flowers-fish-zomg-trash-price-update-4-28-2014/t.91307575/ (Oja, je mag je rooie/blauwe bugs ook aan mij verkopen voor 9k? heart )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2014 2:32 pm
Ik zal eens kijken wat ik voor je heb wink
OMM: te veel aan mijn hoofd >.< Heb wel een leuke dag gehad met mijn broertje biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 02, 2014 2:06 am
bijna weekend O.o eindelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 02, 2014 2:33 pm
OMM: ben benieuwd met wat voor films mijn vrienden aankomen.
Ik heb door streng christelijke moeder en pleegouders een aantal films niet mogen en kunnen zien (zoals the lord of the rings, Harry potter en zelfs de marvel films niet (deze heb ik ondertussen wel gezien biggrin )) maar een aantal films nog niet dus die gaan we kijken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 03, 2014 12:23 pm
yay! veel plezier met de films smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2014 8:14 am
OMM: aan de ene kant zie ik er naar uit om weer te werken aan de andere kant niet maar dat komt vooral omdat ik zo vroeg moet beginnen >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|