|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 10:54 am
Skaffade last.fm åt min syster, ahaha. biggrin
TONI BRAXTON RITE NAO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 11:14 am
Fan vad bra Hollywood Undead ar :O Emorap/hip-hop ftw!
Tila Tila shake that a** like you know you should!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 12:24 pm
Jalkazar Mikusagi Anashi` Att säga att någon har kass musiksmak är så korkat så det inte är sant. biggrin Alla kan faktiskt inte tycka om samma sak som du gör. Pff, Jalk tycker att han har jättebred musiksmak och skryter med det. Jag var tvungen att retas. Jepp det tycker jag. Men jag vet ocksa att 80% av alla andra kommer att hata den, jag retades med dig for att din musiksmak ar insnoad bortom Rix Fm till och med. Rix Fm uppvisar bredare smak an du.
Jag lyssnar pa Carolas Jul I Betlehem biggrin biggrin Ursäkta, vad vet du om min musiksmak? Det är skillnad på vad jag pratar om och vad jag lyssnar på. Jul i Betlehem är typ finaste julskivan ever.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 12:27 pm
Är det dåligt att ha insnöad musiksmak? Är musik någon slags sport eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 2:11 pm
Mikusagi Är det dåligt att ha insnöad musiksmak? Är musik någon slags sport eller? Representativt av din personlighet, helt enkelt. Har du insnöad musiksmak så är det säkerligen en insnöad person.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 2:22 pm
MR_RPG: Har du några ipadresser till CoD4 jag kan få? Har bara en och den servern är full xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 2:31 pm
Dora The Exploded MR_RPG:Har du några ipadresser till CoD4 jag kan få? Har bara en och den servern är full xD Typ crackade servrar eller vanliga? EDIT: Crackad 91.121.82.49 Vanliga 82.96.91.105.29960 81.7.176.132.28960
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 4:02 pm
Jalkazar Dora The Exploded Jalk, sluta monoo:a dig nu. talk2hand Alltsa, jag var way ahead of henne med sant har. Jag har javlats med svenskarna pa gaia sedan 2003, hahaha razz Sjukt omogen jag var back then. Nu har jag problem med ytterst fa (se en person) har pa gillet som jag tyvarr inte tal alls sad Tyvarr, och jag har forsokt. I vilket fall ar jag inte alls lika illa nu som back in the good (se: bad) old (se: 2003-2005) days, sjukt vad dryg jag var da. Nagon borde ha skjutit mig dar och da. Heey blocka henne bara så slipper du. Hon hade ju blockat mig så jag tänkte att jag skulle återgälda tjänsten. Så nu slipper jag se alla hennes poster, vilket är sjukt skönt eftersom hon gick mig på nerverna. De enda jag ser nu är de som quotats. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 4:10 pm
Så trevligt, då kan jag ju skriva vad jag vill biggrin ARABER ÄGER KAMELER! Moahahaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 4:15 pm
Sakana-sama Mikusagi Är det dåligt att ha insnöad musiksmak? Är musik någon slags sport eller? Representativt av din personlighet, helt enkelt. Har du insnöad musiksmak så är det säkerligen en insnöad person. Gäller det kläder då också eller? Jag vet i alla fall att den person jag ser upp till allra mest lyssnar på i princip bara en genre vad gäller musik. Den första genren som jag lyssnade på. Tror jag. Jag har inte så där jättestarka minnen från mina första år. Hur som helst är personen knappast insnöad. Kanske ett undantag då.
Nej det här ger ju ingenting biggrin Vi har olika teorier om hur personligheter formas och hur man ser formerna, bara. Det skulle vara konstigt om vi höll med varandra på den här punkten, när vi inte håller med varandra om andra saker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 4:43 pm
Barnsligt värre.
GOSH! Jag får inte igång mitt nya grafikkort, så allt ba' hackar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 4:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 4:55 pm
Jag har gjort ett intelligenstest. Eller, jag har ju inte gjort (skapat) testet, jag har bara svarat på det (testat mig)... men i alla fall...
jag är tillräcklig intelligent för att vara lämplig för att föra mina gener vidare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 4:56 pm
Mikusagi Sakana-sama Mikusagi Är det dåligt att ha insnöad musiksmak? Är musik någon slags sport eller? Representativt av din personlighet, helt enkelt. Har du insnöad musiksmak så är det säkerligen en insnöad person. Gäller det kläder då också eller? Jag vet i alla fall att den person jag ser upp till allra mest lyssnar på i princip bara en genre vad gäller musik. Den första genren som jag lyssnade på. Tror jag. Jag har inte så där jättestarka minnen från mina första år. Hur som helst är personen knappast insnöad. Kanske ett undantag då.
Nej det här ger ju ingenting biggrin Vi har olika teorier om hur personligheter formas och hur man ser formerna, bara. Det skulle vara konstigt om vi höll med varandra på den här punkten, när vi inte håller med varandra om andra saker. Allt påverkar och är resultat av ens personlighet, right? Även sådana som inte värnar om individualism? Det behöver inte vara den största delen, eller ens en stor del, musiksmaken det vill säga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 5:00 pm
Orkar inte riktigt satta in mig i vad du skrev miku, trott efter partyt jag varit pa ikvall. Men jag secondar sakana, om ens smak ar insnoad ar man ofta insnoad som person ocksa. Trangsynt och kan inte se bortom sitt eget perspektiv. Och dar skulle jag nog placera dig. Men jag ville bara visa att jag star med Sakana har.
Moono: Jag ar inte den typen av person som blockar folk tyvarr, om dom sager nat om mig vill jag kunna lasa det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|