|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 5:57 am
och, het is een hele makkelijke versie van tamagotchi... vroeger was het leuk enzo, maar het is voor kleuters geworden. Ik ga elke dag de gratis stuff af en voer mijn beestjes, dat is alles wat ik doe. Je hoeft niets te kopen ofzo meer, dus de inflatie is enorm daar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 8:22 am
•♥• Ik vond de beesjes niet echt leuk heb toen al mijn puntjes en spulletjes weggegeven. Ik zou nog wel daarheen willen gaan voor de spelletjes maar ik kan er niet meer op omdat ik begot geen idee heb wat ik voor verjaardag heb ingevuld. ^_^;
Speelt er trouwens iemand Habbo hotel? heb nog een kaartje voor gratis meubeltjes dat graag weggegooit wil worden. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 9:04 am
ik heb vroeger neopets en habbo hotel gespeelt. Neopets is heel erg verandert, mijn zusje heeft er laatst nog eens op gespeeld, en nu kan je ze aankleden ofzo?? Ik vind het maar niets meer, heel saai. En habbo hotel is gewoon een chatterbox met poppetjes, dat isalleen maar geld weggooien. Gaia is gewoon de beste ! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 29, 2007 4:48 am
Ik vind habbo hotel ook niks. Had het een keer gespeeld om uit te proberen maar nee... Is eigenlijk soort van gaia, alleen heeft gaia gewoon meer te bieden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 30, 2007 4:45 am
er is er hier in het drop kats al één die z'n handen heeft verbrand door vuurwerk aftestekken whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 30, 2007 12:34 pm
wat is het akelig stil hier stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 30, 2007 12:37 pm
De laatste tijd wat vaker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 30, 2007 12:47 pm
tja als de ene om dezetijd van het jaar meer tijd heeft zo heeft de ander juist minder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2007 5:39 am
tja, kerstdagen zijn mensen vaak bij familie en vandaag oud en nieuw smile vakanties, stuff... ik denk dat het gauw weer drukker wordt... en dan moeten we weer een nieuw plan bedenken om OUDE leden terug te motiveren smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2007 3:50 pm
Ik wens jullie een gelukkig 2008!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2007 4:03 pm
ja gelukkig nieuwjaar iedereen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2007 4:26 pm
•♥• Gelukkig nieuwjaar! ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 01, 2008 2:20 am
Veel goeds in het nieuwe jaar toegewenst smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 01, 2008 6:59 am
Gelukkig Nieuwjaar!!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 01, 2008 11:01 am
alle maar gelukig nieuw jaar .... de beste wensen en zo whee je word er mee dood ge gooit confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|