|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 1:08 pm
Om ni blockar er mormor på MSNmsger, kom ihåg att ta bort blockeringen ibland, annars blir det tjat dagen före dopparedagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 1:31 pm
Mikusagi Om ni blockar er mormor på MSNmsger, kom ihåg att ta bort blockeringen ibland, annars blir det tjat dagen före dopparedagen. Jag tror manga i gillet tanker samma tanke som jag har, din mormor har msn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:19 pm
Jalkazar Mikusagi Om ni blockar er mormor på MSNmsger, kom ihåg att ta bort blockeringen ibland, annars blir det tjat dagen före dopparedagen. Jag tror manga i gillet tanker samma tanke som jag har, din mormor har msn?Hightech mormor. o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:28 pm
jag känner många med mormödrar som har msn, inget nytt lix xd
Jag tjatade att min mormor skulle skaffa, men sen blev hon ju sjuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:37 pm
Filthy Jalkazar Mikusagi Om ni blockar er mormor på MSNmsger, kom ihåg att ta bort blockeringen ibland, annars blir det tjat dagen före dopparedagen. Jag tror manga i gillet tanker samma tanke som jag har, din mormor har msn?Hightech mormor. o; Agda_78: INGEN PULLAR ELITEMOBSEN, OK?! Greger_13: Nyaaah... Agda_78: MEN FJORTISHUNTER VAFAN GÖR DU?! AGASDFASDFASAF Greger_13: -feign death- Agda_78: MEN GAAAH! HORHUNTER! Agda_78 is away: Fixar kaffe och bullar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:39 pm
Miradjii Filthy Jalkazar Mikusagi Om ni blockar er mormor på MSNmsger, kom ihåg att ta bort blockeringen ibland, annars blir det tjat dagen före dopparedagen. Jag tror manga i gillet tanker samma tanke som jag har, din mormor har msn?Hightech mormor. o; Agda_78: INGEN PULLAR ELITEMOBSEN, OK?! Greger_13: Nyaaah... Agda_78: MEN FJORTISHUNTER VAFAN GÖR DU?! AGASDFASDFASAF Greger_13: -feign death- Agda_78: MEN GAAAH! HORHUNTER! Agda_78 is away: Fixar kaffe och bullarHaha. "Brb, leker med barnbarnen." ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:41 pm
Filthy Miradjii Filthy Jalkazar Mikusagi Om ni blockar er mormor på MSNmsger, kom ihåg att ta bort blockeringen ibland, annars blir det tjat dagen före dopparedagen. Jag tror manga i gillet tanker samma tanke som jag har, din mormor har msn?Hightech mormor. o; Agda_78: INGEN PULLAR ELITEMOBSEN, OK?! Greger_13: Nyaaah... Agda_78: MEN FJORTISHUNTER VAFAN GÖR DU?! AGASDFASDFASAF Greger_13: -feign death- Agda_78: MEN GAAAH! HORHUNTER! Agda_78 is away: Fixar kaffe och bullarHaha. "Brb, leker med barnbarnen." ;D BRB, leker med dampbarnbarnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:42 pm
Min mormor har bara ICQ. ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:42 pm
Mr_RPG Min mormor har bara ICQ. ;_; Quake-spelare? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:44 pm
Mr_RPG Min mormor har bara ICQ. ;_; That's sooo 90's. : D Chatta på ICQ med 56k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:47 pm
Miradjii Mr_RPG Min mormor har bara ICQ. ;_; Quake-spelare? ;DVet inte, kanske. : P Har inte träffat henne på några år som tur är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|