|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 3:05 am
Jag tycker om cashewnötter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 3:22 am
*Spela nintendo 8-bit* @w@!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 3:31 am
Det har jag typ aldrig gjort gonk Jag minns att en granne hade det när jag var ~7 år, och jag tror jag fick testa lite då. Några minuter typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 3:49 am
När dom bygger sina rikemansgetton (8)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 4:32 am
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Cassel, vad hander i eagleshieldsbay nufortidan? Inget typ. sad Vi ska hosta SW-utställningen. Och det blir väl lite mer snack om utbyggnade på hoppbackeberget runt nyår. Jag vill också flytta. ;_; Mer? Vad for slags utbyggnad?
Moono: Nja, nog stannar jag har alltid men vi har faktiskt en julgran av plast, hahaha razz Shiiit blasphemy. Eller ja, min mamma har också en låtsasgran...
Hörde du det Dora...MIN MAMMA HAR EN FEJKGRAN! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 9:09 am
monoo Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Cassel, vad hander i eagleshieldsbay nufortidan? Inget typ. sad Vi ska hosta SW-utställningen. Och det blir väl lite mer snack om utbyggnade på hoppbackeberget runt nyår. Jag vill också flytta. ;_; Mer? Vad for slags utbyggnad?
Moono: Nja, nog stannar jag har alltid men vi har faktiskt en julgran av plast, hahaha razz Shiiit blasphemy. Eller ja, min mamma har också en låtsasgran...
Hörde du det Dora...MIN MAMMA HAR EN FEJKGRAN! blaugh xD OMG! NOOB HON ÄR LOLZ!!1 vi i klassen köpte en plastgran efter pengarna som blev över när vi köpte RAM-minnen, men troru vi orkar ta med julpynt eller xD Den är full av joltburkar och utskriva resultat från CoD och CS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 9:25 am
Mr_RPG http://www.drunkduck.com/Powerup_Comics/ LOL! CDA, släng er i väggen! Laste alla och fan vad dom sog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 9:43 am
Jalkazar Mr_RPG http://www.drunkduck.com/Powerup_Comics/ LOL! CDA, släng er i väggen! Laste alla och fan vad dom sog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 11:11 am
Jag har haft det trevligt med Lingonsylt, Arla, Djävulen och fyra klasskamrater.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 12:01 pm
Stephanie's mah hoe! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 12:31 pm
Jalkazar Stephanie's mah hoe! scream tyckte den stog Stepmania whores, så jag satt aslänge och kollade vart stepmania var med i bilden xDD blev skitbesviken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 12:40 pm
Dora The Exploded Jalkazar Stephanie's mah hoe! scream tyckte den stog Stepmania whores, så jag satt aslänge och kollade vart stepmania var med i bilden xDD blev skitbesviken... Meh, fail! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 1:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 1:45 pm
Mikusagi Jag har haft det trevligt med Lingonsylt, Arla, Djävulen och fyra klasskamrater. Jag med! Fast då var Miku med också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|