|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2014 10:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 04, 2014 1:50 am
wat vinden mensen toch zo leuk aan bowlen >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2014 11:17 am
OMM: pijn pijn en nog eens pijn mijn laatste verstands kiezen waren getrokken en de pijn werd eerst wel minder maar daarna erger dus gebeld
zegt ze ja je moet nog even een paardagen aan kijken. Heb toen gezegd dat ik niet heb kunnen slapen zegt ze heb je dit dit en dit al gedaan ik zeg ja dat heb ik al gedaan toen mocht ik eindelijk komen en moet ik nu de wond uitspoelen 3 keer perdag. Nou hopen dat het werkt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2014 2:22 am
deze weekis bwech, loop steeds achter de feiten aan. - wordt me gevraagd extra te werken. Het geld heb ik nodig, maar de tijd ook >_< - vrijdag 2 uur lang kan ik niets doen omdat ik een afspraak heb in het gebouw tegenover mijn werk. Maar ja, dat kon eeeecht niet eerder. - ik moet mensen mailen, dingen regelen... boodschappen doen... need time to breathe, people!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2014 4:58 am
Ehy dat is niet de bedoeling ik wilde maar een week pijn dat afnam net als de vorrige keer met mijn verstands kiezen maar nu zit ik met meer pijn dan de dag na dat ze getrokken waren >.< damit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2014 12:47 am
straks belangrijk gesprek en ik ben zenuwachtig want weet totaal niet wat te verwachten....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2014 1:31 pm
Menketi Daar ging mijn laatste verstand Heftig... hoe is het nu zo zonder?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2014 2:18 am
nou, dat gesprek viel reuze mee O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2014 4:07 am
OMM: Dusss t is lekker weer misschien eens van genieten 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2014 12:25 pm
OMM: werken aan mijn EFF kostuum. failure to lauch, zowat leterlijk. gaat wel lekker met de naaimachine
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2014 3:12 am
..........waarom is er een datingsite voor 'volslanke' mensen? en waarom krijg ik daar een reclamebanner van? ik ben al voorzien. Serieus, waarom weer die scheiding?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 15, 2014 3:38 am
OMM: neem me aan, ben het beu elke keer te horen dat ze geen plek hebben crying heb nu wel laboratoria gevonden die hier in de buurt liggen maar dat is ook maar de vraag of ze mensen aan nemen >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2014 2:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2014 3:46 am
OMM: ik ben nu in conflict met mezelf >.< heb een stage gevonden maar ze geven geen stage vergoeding, en ik kan nu al niet mijn school betalen -.- lastig heel lastig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2014 3:03 am
^ dat is idd lastig >_<
OMM: omg wat zijn sommige mensen DOM. Ik zou ze eigenlijk in hun sop moeten laten gaarkoken. Ze zijn zo koppig en stupide... ze zullen zo ten onder gaan of elitair worden. Men ziet ze al als elitair. Als je toegankelijk wil zijn, moet je je ook zo opstellen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |