|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 5:29 am
Mikusagi Varför döpte hen om trådarna? Hur schysst är det? Jävla omoget iallafall xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 5:46 am
Jag blev fett sugen på en epic tacokväll...
Kanske man ska ha det som en sen inflyttningsfest? :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 5:54 am
Shinobi_8745 Jag blev fett sugen på en epic tacokväll... Kanske man ska ha det som en sen inflyttningsfest? :0 jag vill komma : D xD Men jag är sjuk och det är jul och jag får inte xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 6:26 am
Dora The Exploded Mikusagi Varför döpte hen om trådarna? Hur schysst är det? Jävla omoget iallafall xD Eller hur, bah "De här trådarna handlade om MIG så om ni vill skriva vilken bok ni läser nu så får ni göra en ny tråd!"
Det är säkert en hämnd, men det är ju dumt. Göra något mot hela Svenska Gillet bara för att hen inte var överens med vissa av oss. Liksom, vad har Sakana gjort? Eller tänk på lilla Go! Go har aldrig pratat med Monoo. Tänk om Go kommer in här någon dag och vill skriva i boktråden, och så är den stängd! sad
Nu tycker jag att någon moderator, typ Nightmare Asura, skall döpa tillbaka dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 6:33 am
Arla, på Myrornas har de billiga kjolar. Jag var på Myrornas och handlade idag. Först var jag på Stockholms stadsmission, men det var dyrt och tråkigt där. På Myrornas hade de roliga sjalar för bara 20 kronor. Fatta många outfits man kan göra då! Fast jag köpte bara en, för jag var inte på humör.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 6:57 am
mer miljövänligt också med myrorna. synd bara att jag aldrig nånsin hittar nåt jag vill ha i min storlek där >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:14 am
Mikusagi Dora The Exploded Mikusagi Varför döpte hen om trådarna? Hur schysst är det? Jävla omoget iallafall xD Eller hur, bah "De här trådarna handlade om MIG så om ni vill skriva vilken bok ni läser nu så får ni göra en ny tråd!"
Det är säkert en hämnd, men det är ju dumt. Göra något mot hela Svenska Gillet bara för att hen inte var överens med vissa av oss. Liksom, vad har Sakana gjort? Eller tänk på lilla Go! Go har aldrig pratat med Monoo. Tänk om Go kommer in här någon dag och vill skriva i boktråden, och så är den stängd! sad
Nu tycker jag att någon moderator, typ Nightmare Asura, skall döpa tillbaka dem. Jag kan döpa tillbaka dem, men hon kan döpa om dem igen sen. Det bästa är nog att göra nya trådar. 3nodding
Vet någon varför hon gjort såhär?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:20 am
För att hon inte vill att något av henne ska finnas kvar? <.<;; Vad vet jag. Vet inte ens vem det är. ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:24 am
Ahrel För att hon inte vill att något av henne ska finnas kvar? <.<;; Vad vet jag. Vet inte ens vem det är. ^^; Jag bara undrar varför man tar sig tid att göra så. Men men... är man en tragisk figur med för mycket tid så, heh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:27 am
Miradjii Ahrel För att hon inte vill att något av henne ska finnas kvar? <.<;; Vad vet jag. Vet inte ens vem det är. ^^; Jag bara undrar varför man tar sig tid att göra så. Men men... är man en tragisk figur med för mycket tid så, heh. Mja, men vi lär inte få något svar om man inte frågar henne så. Eller är det någon annan? Kan ha missuppfattat frågan. Och Hej...Morgan? om jag inte minns fel. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:34 am
Har inte sätt dig på J-cult dem senaste gångerna, bara hört vad du har sagt om det från Martin. xD Men vad har du haft för dig då på sistånde?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:35 am
Jalkazar Mr_RPG Mac suger a**s på allt utom media. Neee, det ser faktiskt himla stiligt ut ocksa.Erkänn att det bara är grafiken som ser stilig ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:37 am
Nästa lan är hos en jag inte tycker om, så vill inte vara med :CCCCCC
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 7:37 am
Ahrel Har inte sätt dig på J-cult dem senaste gångerna, bara hört vad du har sagt om det från Martin. xD Men vad har du haft för dig då på sistånde? Ahahaha. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|