|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 3:17 pm
Ahrel= jiminijon som bytt namn. Men jag ska sova, avslutning i morgon, Geez. Puss hej folket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 3:20 pm
Ahrel Ahrel= jiminijon som bytt namn. Men jag ska sova, avslutning i morgon, Geez. Puss hej folket. pusspuss wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 3:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 3:28 pm
Dora The Exploded Varför får man dator av staten för att man suger på att stava? XD Får jag också iofs, men det är för att jag går en überbra linje... cool (Som INTE är John Bauger, för John Bauer suger ;D) Lätt att du inte får den från staten <_< Dora The Exploded a**å Mac suger egentligen, skitweird system och Word finns inte xD Jag håller mig til bra Windowsdatorer, de går på kvalitet och inte uteende cool ;D "Word finns inte" rofl Är du medveten om att du talar som den värsta noob? smile Det gör det väl förresten visst (Mac-versioner, alltså). Linux går på pwnage surprised Testat det? Jalkazar Alltsa, nu ar jag lite confused, vem ar denna Ahrel som har sa latt glidit in i gillets sociala liv. Gammal medlem som bytt namn utan att jag markt det eller ar det den forsta sedan Monoo som kommit for att stanna? Monoo kom inte för att stanna. Inte längre tid än så här, iaf. Hen har döpt om sina trådar till "stängd", fast jag vet inte om hon har "sagt upp sitt medlemskap".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 3:56 pm
Niddler Dora The Exploded Varför får man dator av staten för att man suger på att stava? XD Får jag också iofs, men det är för att jag går en überbra linje... cool (Som INTE är John Bauger, för John Bauer suger ;D) Lätt att du inte får den från staten <_< Dora The Exploded a**å Mac suger egentligen, skitweird system och Word finns inte xD Jag håller mig til bra Windowsdatorer, de går på kvalitet och inte uteende cool ;D "Word finns inte" rofl Är du medveten om att du talar som den värsta noob? smile Det gör det väl förresten visst (Mac-versioner, alltså). Linux går på pwnage surprised Testat det? Jalkazar Alltsa, nu ar jag lite confused, vem ar denna Ahrel som har sa latt glidit in i gillets sociala liv. Gammal medlem som bytt namn utan att jag markt det eller ar det den forsta sedan Monoo som kommit for att stanna? Monoo kom inte för att stanna. Inte längre tid än så här, iaf. Hen har döpt om sina trådar till "stängd", fast jag vet inte om hon har "sagt upp sitt medlemskap". vet inte vartifrån jag får datorn, komunen antagligen. Samma sak typ xD Och Word finns faktiskt inte, dom har nåt annat skrivprogram xD (Plus att jag inte kom på nåt mer att klaga på ;DDDDD) Men hallå, jag är lite noob sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 4:27 pm
Jag gissar på att du får datorn från skolan. Kanske inte om det är en statlig (eller vad det nu heter - icke privat iaf) skola, iofs. Isf är det säkert kommunen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 4:48 pm
Niddler Jag gissar på att du får datorn från skolan. Kanske inte om det är en statlig (eller vad det nu heter - icke privat iaf) skola, iofs. Isf är det säkert kommunen. den är från komunen för det är en statlig skola xD Det står Karlstad Komun på den cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 6:11 pm
Niddler Dora The Exploded Varför får man dator av staten för att man suger på att stava? XD Får jag också iofs, men det är för att jag går en überbra linje... cool (Som INTE är John Bauger, för John Bauer suger ;D) Lätt att du inte får den från staten <_< Dora The Exploded a**å Mac suger egentligen, skitweird system och Word finns inte xD Jag håller mig til bra Windowsdatorer, de går på kvalitet och inte uteende cool ;D "Word finns inte" rofl Är du medveten om att du talar som den värsta noob? smile Det gör det väl förresten visst (Mac-versioner, alltså). Linux går på pwnage surprised Testat det? Jalkazar Alltsa, nu ar jag lite confused, vem ar denna Ahrel som har sa latt glidit in i gillets sociala liv. Gammal medlem som bytt namn utan att jag markt det eller ar det den forsta sedan Monoo som kommit for att stanna? Monoo kom inte för att stanna. Inte längre tid än så här, iaf. Hen har döpt om sina trådar till "stängd", fast jag vet inte om hon har "sagt upp sitt medlemskap". What?! Leftade hon redan, thats sad... Gillade henne och trodde att hon skulle stanna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 10:08 pm
Varför döpte hen om trådarna? Hur schysst är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 10:30 pm
Mac suger a**s på allt utom media.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 10:43 pm
Röka cigarr på morgonen = Win.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 11:11 pm
Behöva stiga upp 08:00 för att det ska dra hit en drös med byggare = Phail.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 1:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 1:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 5:23 am
Mr_RPG Mac suger a**s på allt utom media. Neee, det ser faktiskt himla stiligt ut ocksa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|