|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:16 pm
Ahrel

Diggar ditt namn Dora.
Och Nightmare, du tror inte bara början på denna sida, stärker mina argument angående nivån på detta ställe?^^ Eller ja, språket iaf. Ännu en som klompar in här och tror sig veta allt om oss. Även Sokrates skämtade ibland. Måste man vara superdjup hela tiden eller?
Språket? Editade du dit det? Jag såg det inte först D: Durå! För många smileys!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:20 pm
Ursäkta, men jag råkar vara stolt över mitt språk. Eller nej, jag skäms över det oftast... men ibland så!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:23 pm
Jag editerade. Och angående det första du sa, så VET jag hur folk pratar här, för den har vart den samma i va där det 3-4 år? ( vet ej hur länge ica har varit uppe). Superdjup behöver man inte vara, men man behöver inte vara extremt vad ska man säga. ovårdslig med orden ( I brist med ord).
Och innan du klagar på min stavning, har jag dykseleksi ( och självklart är det fel stavat, varför ge oss ett så svårt ord till att börja med ! ) Det var allt tror jag. men på peka gärna. ;]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:24 pm
Även om jag tar avstånd från Mikus resonemang, undrar även jag vad du har att klaga på, Jiminijon/Ahrel (vilket ska jag använda? x3). Tycker du att vi har "för" ointressanta diskussionsämnen? Eller är det just ordvalet eller språkbruket som irriterar dig? Tell me surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:28 pm
Niddler Även om jag tar avstånd från Mikus resonemang, undrar även jag vad du har att klaga på, Jiminijon/Ahrel (vilket ska jag använda? x3). Tycker du att vi har "för" ointressanta diskussionsämnen? Eller är det just ordvalet eller språkbruket som irriterar dig? Tell me surprised Det som det står. Jag vet ej om jag sa det i det övre, men språket. ganska jobbigt när man kommer in, om man vill chatta med det gamla goda folket. så är det sådan onödigt språk eller vad man ska säga?^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:31 pm
Är du lite fördomsfull eller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:32 pm
Niddler Är du lite fördomsfull eller. vadå fördommar? Fakta jue. rolleyes Men jag vill bara säga jag drar inta alla över en kamm om det värkar som det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:34 pm
Woo, jag är ball cool
1'/|< |)475 50 (001 |_| |<||0// ! //!5|-| ! (|_||D 5p311 sad sad sad sad sad sad sad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:37 pm
Epic name; "Dora The Exploited". cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:41 pm
Som när jag och några till genusvetare pratade om IE och jag klagade på IE (för IE är Internets vita heterosexuella man) och Tina bah "Nu är du lite fördomsfull va?" Jag svarade "Jag är inte fördomsfull, jag säger bara som det är."
ROLIGT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:41 pm
Det är kul att alla som inte kan stava skyller på att dom har dyslexi, vi har ganska många sånna i gillet biggrin
Speciellt när det inte ens är 8% av Sveriges befolkning som har den sjukdommen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:43 pm
Mikusagi Som när jag och några till genusvetare pratade om IE och jag klagade på IE (för IE är Internets vita heterosexuella man) och Tina bah "Nu är du lite fördomsfull va?" Jag svarade "Jag är inte fördomsfull, jag säger bara som det är."
ROLIGT! Och vad är Firefox då? japans bixexuelle emopojke? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:43 pm
Jag har den på papper. Jag får mer tid på prov och allt. Till och med gratis dator av staten. cool Fast det tog typ 3månader att få den efter som att paprerna ska hålla på dock...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:46 pm
Varför får man dator av staten för att man suger på att stava? XD
Får jag också iofs, men det är för att jag går en überbra linje... cool (Som INTE är John Bauger, för John Bauer suger ;D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 2:46 pm

"Fulländad från start.
En PC har ofta program du aldrig kommer att använda. En ny Mac levereras med sådant du faktiskt vill ha." -Apples, hemsida.
And thats how it is. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|