|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 1:34 pm
Fast det kan hända att vi har slutat använda ordet av annan anledning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 3:53 pm
monoo Tänk vad många människor jag har noll respekt för sen jag gick med i det här gillet. Snart dags att packa ihop, det här är ju löjligt. Nu har du sagt det. Nu måste du hålla löftet. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 4:57 pm
Åh, varför måste jag ta itu med idioter dagen in och dagen ut?
Dom dras som flugor till mig. -.-"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 10:10 pm
Anashi` Åh, varför måste jag ta itu med idioter dagen in och dagen ut? Dom dras som flugor till mig. -.-" Du kanske luktar något som idioter gillar surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 3:02 am
Ge dom en phet knogmacka. Det borde lära dom lite hyfs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 5:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 6:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 7:06 am
Dora The Exploded monoo Tänk vad många människor jag har noll respekt för sen jag gick med i det här gillet. Snart dags att packa ihop, det här är ju löjligt. Jag tror inte de personerna bryr sig speciellt mycket om din respekt heller, så det jämnar ju ut sig... wink Ska du packa pappas kappsäck? Nä men det är ju underförstått. Jag bryr mig ju heller inte vad ni tycker om mig menar jag. Det är bara en ny upplevelse för mig, jag brukar omge mig med folk jag respekterar i vanliga fall. Jag vill verkligen inte tro att det har med ålder och utbildning att göra, men just nu kommer jag inte på någon bättre anledning. För det är det som är skillnaden på folk jag konfronteras med här och på annat håll. :/
Trist så, bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 8:39 am
Jag vill kunna ha klänning och tröja på mig samtidigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 11:15 am
Miradjii, raderade du ditt inlägg?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 12:17 pm
Mikusagi Navook Några av oss kanske är hermafroditer? Det ordet använder man inte idag. surprised Det visste inte jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 12:30 pm
Quote: synthetic stuffingThis is a quantum technological leap ahead of normal cotton stuffing. It replicates with 100% accuracy the texture, weight, and function of cotton stuffing, but it's completely synthetic. Instead of exploiting limited resources like cotton, it's made completely out of processed fossil fuel. And it costs twice as much, of course, but that's progress!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|