|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 3:52 am
Tänk vad många människor jag har noll respekt för sen jag gick med i det här gillet. Snart dags att packa ihop, det här är ju löjligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 3:53 am
Dora The Exploded Mikusagi Dora The Exploded Mikusagi Dora The Exploded Jag fattar inte vad du menar... rofl Jag är hungrig rofl lolz jag åt nyss... rofl Lolz jag äter just nu... rofl Jag har spanska nu rofl Jag sitter hemma och skriver uppsats rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 3:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 4:00 am
Tina säger (12:57): äh inte va så översittaraktig mot IE rudie säger (12:58 ): hehe Mikusagi säger (12:58 ): Man får vara det för IE är norm och kan inte ta illa vid sig. Mikusagi säger (12:58 ): IE är datavärldens heterosexuella vita man. Tina säger (12:58 ): Jo IE kan ta illa vid sig IE kanske känner sig som Firefox innerst inne Tina säger (12:58 ): och vill inte kopplas ihop med de fördomar vissa har wink Mikusagi säger (12:59): Jag är inte fördomsfull, jag säger bara som det är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 4:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 4:07 am
Valgarv, kom hit och reta min fågel så den lär sig en läxa! surprised Den har slutat lyssna på mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 4:16 am
monoo Tänk vad många människor jag har noll respekt för sen jag gick med i det här gillet. Snart dags att packa ihop, det här är ju löjligt. Jag tror inte de personerna bryr sig speciellt mycket om din respekt heller, så det jämnar ju ut sig... wink Ska du packa pappas kappsäck?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 4:23 am
Kappa packas packsäck? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 5:02 am
"Sorry, but your respect is in another internet."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 5:24 am
Sjukt tokseg vecka jag har nu alltsa, bara onsdag och allt kanns bara trott, segt och javligt. Som en genomsnittlig svensk vinter typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 6:10 am
Arlas intresseklubb antecknar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 6:15 am
Nightmare Asura Arlas intresseklubb antecknar. Det vore roligt om den faktiskt gjorde det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 6:27 am
Niddler Finns det inte fler svarta än vita? surprised Och är inte dessutom män en aning vanligare än kvinnor? 116 män för var 114:e kvinna, har jag för mig. 59.5% av världens befolkning är kvinnor och 50.5% är män.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 6:39 am
PerT, kom hit under jullovet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 7:58 am
Mikusagi Man får inte skämta om minioriteter som man själv inte tillhör! Miradjii, du är ingen platåsko! Lär ju finnas fler platåskor än det finns kaukasiska heterosexuella män som lyssnar på elektronisk musik, jobbar inom elektronikmontöryrket och bor i Strängnäs. Jag undrar vem som är minoritet... ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|