|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 5:24 am
Fett seg digital design ar idag, snart fardig med mitt bokomslag, forvantar mig atminstone ett A-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 6:40 am
Jag är hungrig. Borde jag äta innan middagen? Jag får räkna på det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 8:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 8:35 am
Jag vet inte vad jag ska laga för mat... D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 8:48 am
Shinobi_8745 Jag vet inte vad jag ska laga för mat... D: JOHOOO. Vi ska laga pizza :]
AKA tvinga en stackars pizzabagare att göra det åt oss medans vi läser skvallerblaskor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:48 am
monoo Miradjii monoo I want youuuu di di dididi I waaant youuu di di dididi I want you, soooo baaaad
http://i6.photobucket.com/albums/y227/monoo/stuff/5857_1492_350.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y227/monoo/stuff/5857_1493_350.jpg heart Needs more supportwheels. DIN MAMMA BEHÖVER MER SUPPORT WHEELS Eh... okej? <_< Blev du upprörd för att jag skojade om skorna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 2:42 pm
Man får inte skämta om minioriteter som man själv inte tillhör! Miradjii, du är ingen platåsko!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 2:56 pm
Vaa?
BS.
Jag skämtar om vem jag vill.
Och varför får vi skämta om majoritetsgrupper då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:01 pm
Anashi` Vaa? BS. Jag skämtar om vem jag vill. Och varför får vi skämta om majoritetsgrupper då? För att man inte kan förtrycka dem. Ofta negrer är minioritet? Ofta vita, heterosexuella män är majoritet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:08 pm
Tack vare jantelagen från vi i alla fall skämta om våra egna grupper.
Ni gav mig i alla fall ett gott skratt nu innan jag ska sova xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:12 pm
Mikusagi Anashi` Vaa? BS. Jag skämtar om vem jag vill. Och varför får vi skämta om majoritetsgrupper då? För att man inte kan förtrycka dem. Ofta negrer är minioritet? Ofta vita, heterosexuella män är majoritet?Heterosexuella vita man ar inte majoritet, dom ar daremot antagligen den nast storsta minoriteten. Heterosexuella vita kvinnor ar den storsta. Men sen ar det intressant att det anda du tar hansyn till ar hudfarg, kon och sexuell laggning, vad hande med yrke, ursprung, intelligens, harfarg o.s.v.?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:23 pm
Jag förstår fortfarande inte logiken.
I mina ögon är vi alla lika människor.
Och lätt att jag skämtar om en människa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 4:40 pm
fördomar skapar minoriteter. orka sånt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 6:18 pm
Serious buisness.
MINA FÖTTER GÖR ONT.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 7:23 pm
Finns det inte fler svarta än vita? surprised Och är inte dessutom män en aning vanligare än kvinnor? 116 män för var 114:e kvinna, har jag för mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|