Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6843 6844 6845 6846 6847 6848 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:26 am

Din mamma är två bröder.
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:31 am

Jalkazar
Emm... jo dom kor med farenheit, men det gar val att hofta med det med aven om det ar lite mer slumpmassigt hur pass ratt man far det.

Jo jag ar bara, 5'6" lang, vilket ar goda 171 cm kanske sa jag ar ganska liten. Sen har dom olika system for tjej och killstorlekar har ocksa dock. En 6.5'a for tjejer ar mindre an en 6.5'a for killar.

Annars ar det jobbigaste liquid och weight ounzes

Vi har nästan också olika storlekar för tjejer och killar. Fast på bredden surprised Eller, jag har i alla fall för mig att de flesta herrskor är bredare än de flesta damskor. Det är därför jag tar damskor, mina fötter är smala.

Jag har 41 eller 42 i skor och är 182 cm lång. Vann jag nu? biggrin
Det är svårt att hitta damskor i min storlek. Butikerna tar inte in särskilt många 41 surprised r. Är det inte så att killstorlekarna typ börjar på 41?

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Mr_RPG

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:39 am

18,5/18 på elktronik-provet. cool
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:42 am

Mikusagi
Jalkazar
Emm... jo dom kor med farenheit, men det gar val att hofta med det med aven om det ar lite mer slumpmassigt hur pass ratt man far det.

Jo jag ar bara, 5'6" lang, vilket ar goda 171 cm kanske sa jag ar ganska liten. Sen har dom olika system for tjej och killstorlekar har ocksa dock. En 6.5'a for tjejer ar mindre an en 6.5'a for killar.

Vi har nästan också olika storlekar för tjejer och killar. Fast på bredden surprised Eller, jag har i alla fall för mig att de flesta herrskor är bredare än de flesta damskor. Det är därför jag tar damskor, mina fötter är smala.

Det är svårt att hitta damskor i min storlek. Butikerna tar inte in särskilt många 41 surprised r. Är det inte så att killstorlekarna typ börjar på 41?
En san som du borde val inte ta skillnad pa dam- och herrskor? rolleyes

Och affarerna tar val inte in fran typ 39

Jalkazar

Jalkazar

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:43 am

Mr_RPG
27.5/25 pa Algebra II provet biggrin
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:44 am

Jalkazar
Mikusagi
Du borde läsa nogrannare.

Niddler

Niddler

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:45 am

Jalkazar
Mr_RPG
LOL. Jag som tänkte bragga med mina 25/24 på fysikprovet.
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:46 am

Niddler
Jalkazar
Mikusagi
Jag laste det dar, och havdar anda att hon hanvisade till dem som dam och herr.

Jalkazar

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:46 am

Du har tackat Ja till följande utbildningar:

3.SH-12040-Etnologi A - inriktning kulturell mångfald i Europa30.0hp,
Fristående kurs, Södertörns högskola, Poängbidrag 30.0, Antagen

8.SH-12015-Sexualiteter30.0hp,
Fristående kurs, Södertörns högskola, Poängbidrag 15.0, Antagen

Japp japp biggrin
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:47 am

Niddler
Jalkazar
Mr_RPG
LOL. Jag som tänkte bragga med mina 25/24 på fysikprovet.

Själv fick jag 16 på spanskaprovet, och G var 17 cool

Max var väll trettio eller nåt sånt

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:47 am

Jalkazar
Niddler
Jalkazar
Mikusagi

Jag laste det dar, och havdar anda att hon hanvisade till dem som dam och herr.

För att de heter så i butiken och för att fabrikerna tydligen gör skillnader eftersom de skapar dem olika. Duh!
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 10:08 am

Niddler
Btw, Monoo, Filthy och Miradjii är bröder.

Höhö, det där var tvetydigt. Sade jag till alla, att de tre personerna är bröder, eller sade jag till Monoo, att de två andra är bröder? cool
I AM NO MAN! *Eowyn voice*

monoo

monoo

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 10:14 am

Niddler
monoo
Ja men om ni ändå ska prata om mig i tredje person när ni vet att jag kommer läsa det här så får ni hemskt gärna ta det med mig direkt.

Förklara, tack. Jag kan ta kritik, men jag vill gärna se att den är berättigad.
Sure.

Att jag pratade om dig i tredje person berodde förstås på att jag inte talade med dig, utan svarade Dora, på hennes post.

Basically drev jag med både dig och Mikusagi, pga er ivrighet att diskutera. Först Mikusagi för att hon tyckte att vi skulle diskutera något hon var bra på. Även om det inte var seriöst sagt, så var det nog något hon ville.

Och Dora kontrade, så jag drev med dig också. En skillnad mellan dig och Miku är då att du inte lika ofta har en stark position i diskussioner - av olika anledningar. Fattar du min line då?

Märkte btw senare att det jag sade inte ens var semantiskt logiskt. För övrigt är det ingen dålig sak att ni gillar att diskutera. Men det gick att skämta om, och jag gjorde det. Smileyn i inlägget var ett försök att mjuka upp det och ge en skämtsam attityd.
Ah. Menar du att jag mer diskuterar kring ett ämne mer än att argumentera för något specifikt? Typ l'diskussion pour l'diskussion? xd
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 10:22 am

Jalkazar
monoo
Jalkazar
monoo
Anashi`
Det är nåt fel på Tyskland. sad Dom serverade alkohol till minderåriga!

Förstå hur konstigt det känns när man sitter på restaurangen och dom frågar om jag vill ha en snaps till maten.

Och så är det något fel på deras skor. Hur kan skor i storlek 39 vara för stora för mig när jag har storlek 41? rolleyes
Hur gammal är du?

Jag menar, jag blev serverad alkohol här i Sverige när jag var sexton, varje helg.

Hahah andra länders storlekssystem är grymt förvirrande...which reminds me; Jalk hur funkar det att leva med alla de olika amerikanska mått- och mätsystemen?
Alltsa, det funkar val helt okej. For det mesta kan man val bara hofta lite granna pa matten. En yard ar val en meter typ, ett pound ar ca ett halvt kilo, langd ar val en foot typ en linjal lang.

Samma skostorlekar har? Skamtar du, i sverige trallar jag runt i storlek 41, har har jag 7.5, lite skillnad kanske?

Sen ar det amerikanska mattsystemet messed up i allmanhet, arligt talat vet ingen riktigt hur det funkar. Sarskilt inte nar man pratar volym
Ah men då är det ju samma system som i england. Men jag hatar miles, grymt förvirrande! Fast i usa kör de väl med Fahrenheit också? Sjuuuukt förvirrande.

Haha nä nu blev det fel, jag menade inte att usa hade samma storlekar, anashi pratade om tyskland. Men då verkar usa och england köra samma system med skor. Jag är 39 ½ här, vilket blir 6,5 i england. Här får man i vissa skor köpa 40 för här existerar ju inte halvstorlekar :/

Men 41? Är du inte så lång då, för det är ju rätt små fötter för att vara kille? Min grabb har stl 11 i skor, men så är han lång också whee

5 ft 6? Haha hade jag för mig att jag var, men det var nog 5'4. (1.66 cm)

Men det typ makes sense, för mitt ex var cirka din längd och hade typ 41/42 i skor.

Men a**å...varför i hela friden har de olika skostorlekar för män och kvinnor?? Verkar ju helknasigt. Vad gynnar det egentligen?

ÅÅÅÅH jag minns när jag försökte baka eller laga mat från recept i England, jag fick spel och gav upp. När de mäter grejer i oz, pints och gallons liksom gonk

monoo

monoo

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 10:30 am

Jalkazar
Mikusagi
Jalkazar

Och affarerna tar val inte in fran typ 39
Hah, mina fötter är liksom inte små, men breda, så de ser rätt små ut just därför. Men jag har aldrig fått i fötterna i klackskor eller sånna där höga stövlar till exempel xd

Jag tycker iofs att killskor är bra mycket snyggare än tjejskor. Jag är total sucker för sneakers, och helst då ett par feta skatepjuck.
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6843 6844 6845 6846 6847 6848 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games