Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6842 6843 6844 6845 6846 6847 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Sun Dec 09, 2007 10:19 pm

Dora The Exploded

MIKU: har du någon bra torrent till Sailor Moon Serien på svenska? surprised jag kan inte hitta någonstans >:

Jag ger mig D:
PostPosted: Sun Dec 09, 2007 10:27 pm

Orka att mamman och Klas kommer fortsätta vara ihop hela julkalendern igenom. Jag vill att de skall göra slut, eller i alla fall bestämma att inte fira jul ihop.
Man MÅSTE inte fira jul med sin partner. Jag tycker mamman skall tänka på sitt barn istället för på sin förälskelse. Mamman kan träffa Klas efter julafton, och före.

Dumma julkalender!

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 1:22 am

Vad bra ni är på att spamma här inne! Speciellt före 12!
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 4:34 am

Om man skriver en bok om ras, klass och kön, då måste man faktiskt skriva om ras, klass och kön! Man kan inte bara skriva om ras och kön och sedan säga "klass spelar också roll". JAHA? MEN PÅ VILKET SÄTT DÅRÅ? D: Dumma författare!

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 5:41 am

Vad Miku försöker säga är att världen skulle bli så mycket bättre om alla tänkte som hon.
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 6:00 am

Nightmare Asura
Vad Miku försöker säga är att världen skulle bli så mycket bättre om alla tänkte som hon.

För att de där tre skitförfattarna bara snackar massa ras hela tiden men påstår att de har värsta klassperspektivet?
Hur får du det att gå ihop? D: För jag vill bestämma vad de skall skriva? JA DET VILL JAG!

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 6:29 am

Arla, varken 'ninja', 'feminism' eller 'queer' finns med hos folkmun.se D:
Inte 'spam' heller! Fixa!
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 7:33 am

monoo
Miradjii
Niddler
Dora The Exploded
Och det vill inte Monoo, eller? xD
Jo, det är sant, förstås. Fast Monoo gör det i vilken diskussion som helst, oavsett hur bra hennes argument är.
smile

Quoted for epic truth
Miradji, seriöst, de få gånger du postar här inne så handlar det om att säga nåt nedslående om mig, och så säger du att jag inte ska ta det så seriöst och att du "bara fånar dig". Jag förstår inte hur du resonerar, och du får hemskt gärna förklara dig.

Om jag snackar skit om nån så kan jag iallafall stå upp för det och ta en diskussion med personen i fråga.

Heh, sist jag försökte diskutera något med dig var det via PM och då var du inte resonabel alls.

Skulle dock vilja fråga hur det kommer sig att du tog det Niddler skrev på skämt medan jag var "nedslående" när jag höll med. Vad du har emot mig?

Miradjii
Vice Captain

monoo

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 7:42 am

Niddler
Monoo, du får din ursäkt imorgon. Hann inte skriva något rättvist nu sedan ditt svar, och nu mår jag illa av trötthet xD

Fejl på mej.
Tack arla, din ärlighet betyder mycket för mig. 3nodding
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 7:48 am

Jalkazar
monoo
Anashi`
Det är nåt fel på Tyskland. sad Dom serverade alkohol till minderåriga!

Förstå hur konstigt det känns när man sitter på restaurangen och dom frågar om jag vill ha en snaps till maten.

Och så är det något fel på deras skor. Hur kan skor i storlek 39 vara för stora för mig när jag har storlek 41? rolleyes
Hur gammal är du?

Jag menar, jag blev serverad alkohol här i Sverige när jag var sexton, varje helg.

Hahah andra länders storlekssystem är grymt förvirrande...which reminds me; Jalk hur funkar det att leva med alla de olika amerikanska mått- och mätsystemen?
Alltsa, det funkar val helt okej. For det mesta kan man val bara hofta lite granna pa matten. En yard ar val en meter typ, ett pound ar ca ett halvt kilo, langd ar val en foot typ en linjal lang.

Samma skostorlekar har? Skamtar du, i sverige trallar jag runt i storlek 41, har har jag 7.5, lite skillnad kanske?

Sen ar det amerikanska mattsystemet messed up i allmanhet, arligt talat vet ingen riktigt hur det funkar. Sarskilt inte nar man pratar volym
Ah men då är det ju samma system som i england. Men jag hatar miles, grymt förvirrande! Fast i usa kör de väl med Fahrenheit också? Sjuuuukt förvirrande.

Haha nä nu blev det fel, jag menade inte att usa hade samma storlekar, anashi pratade om tyskland. Men då verkar usa och england köra samma system med skor. Jag är 39 ½ här, vilket blir 6,5 i england. Här får man i vissa skor köpa 40 för här existerar ju inte halvstorlekar :/

Men 41? Är du inte så lång då, för det är ju rätt små fötter för att vara kille? Min grabb har stl 11 i skor, men så är han lång också whee

monoo

monoo

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 7:50 am

Mikusagi
Niddler
Miku vill hålla diskussioner för att glänsa och vinna xp

MEN LÄTT!

Eller så gillar jag inte diskussioner där någon vinner. Diskussioner är bäst när flera parter får ut något av dem.
Moahahah det var länge sen du och jag diskussionsbråkade, vill du köra en ronda? blaugh
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 7:58 am

Miradjii
monoo
Miradjii
Niddler
Dora The Exploded
Och det vill inte Monoo, eller? xD
Jo, det är sant, förstås. Fast Monoo gör det i vilken diskussion som helst, oavsett hur bra hennes argument är.
smile

Quoted for epic truth
Miradji, seriöst, de få gånger du postar här inne så handlar det om att säga nåt nedslående om mig, och så säger du att jag inte ska ta det så seriöst och att du "bara fånar dig". Jag förstår inte hur du resonerar, och du får hemskt gärna förklara dig.

Om jag snackar skit om nån så kan jag iallafall stå upp för det och ta en diskussion med personen i fråga.

Heh, sist jag försökte diskutera något med dig var det via PM och då var du inte resonabel alls.

Skulle dock vilja fråga hur det kommer sig att du tog det Niddler skrev på skämt medan jag var "nedslående" när jag höll med. Vad du har emot mig?
Du och jag har aldrig diskuterat över PM, vad jag kan minnas...eller...heeey är du samma person som Filthy fast i annat konto? Hursom, så kan det säkert vara något fräckt jag sagt, du får gärna påminna mig så att vi kan reda ut det här. Skittrist att gå omkring och vara giftiga mot varandra hela tiden, iallafall om det är utan grund.

Btw så tog jag inte alls det Niddler sa som ett skämt, du måste ha missat alternativt missförstått den posten jag skrev tillbaks till honom.

Jag kan erkänna att min inställning till dig är lite sned, för vi har knappt pratat, och det lilla vi gjort det har bara varit otrevligt. Men samtidigt så säger samantha att du (och?) Filthy är schyssta, och jag litar på hennes omdöme.

monoo

Niddler

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:16 am

monoo
Ja men om ni ändå ska prata om mig i tredje person när ni vet att jag kommer läsa det här så får ni hemskt gärna ta det med mig direkt.

Förklara, tack. Jag kan ta kritik, men jag vill gärna se att den är berättigad.
Sure.

Att jag pratade om dig i tredje person berodde förstås på att jag inte talade med dig, utan svarade Dora, på hennes post.

Basically drev jag med både dig och Mikusagi, pga er ivrighet att diskutera. Först Mikusagi för att hon tyckte att vi skulle diskutera något hon var bra på. Även om det inte var seriöst sagt, så var det nog något hon ville.

Och Dora kontrade, så jag drev med dig också. En skillnad mellan dig och Miku är då att du inte lika ofta har en stark position i diskussioner - av olika anledningar. Fattar du min line då?

Märkte btw senare att det jag sade inte ens var semantiskt logiskt. För övrigt är det ingen dålig sak att ni gillar att diskutera. Men det gick att skämta om, och jag gjorde det. Smileyn i inlägget var ett försök att mjuka upp det och ge en skämtsam attityd.
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:18 am

Btw, Monoo, Filthy och Miradjii är bröder.

Höhö, det där var tvetydigt. Sade jag till alla, att de tre personerna är bröder, eller sade jag till Monoo, att de två andra är bröder? cool

Niddler

Jalkazar

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 9:22 am

monoo
Jalkazar
monoo
Anashi`
Det är nåt fel på Tyskland. sad Dom serverade alkohol till minderåriga!

Förstå hur konstigt det känns när man sitter på restaurangen och dom frågar om jag vill ha en snaps till maten.

Och så är det något fel på deras skor. Hur kan skor i storlek 39 vara för stora för mig när jag har storlek 41? rolleyes
Hur gammal är du?

Jag menar, jag blev serverad alkohol här i Sverige när jag var sexton, varje helg.

Hahah andra länders storlekssystem är grymt förvirrande...which reminds me; Jalk hur funkar det att leva med alla de olika amerikanska mått- och mätsystemen?
Alltsa, det funkar val helt okej. For det mesta kan man val bara hofta lite granna pa matten. En yard ar val en meter typ, ett pound ar ca ett halvt kilo, langd ar val en foot typ en linjal lang.

Samma skostorlekar har? Skamtar du, i sverige trallar jag runt i storlek 41, har har jag 7.5, lite skillnad kanske?

Sen ar det amerikanska mattsystemet messed up i allmanhet, arligt talat vet ingen riktigt hur det funkar. Sarskilt inte nar man pratar volym
Ah men då är det ju samma system som i england. Men jag hatar miles, grymt förvirrande! Fast i usa kör de väl med Fahrenheit också? Sjuuuukt förvirrande.

Haha nä nu blev det fel, jag menade inte att usa hade samma storlekar, anashi pratade om tyskland. Men då verkar usa och england köra samma system med skor. Jag är 39 ½ här, vilket blir 6,5 i england. Här får man i vissa skor köpa 40 för här existerar ju inte halvstorlekar :/

Men 41? Är du inte så lång då, för det är ju rätt små fötter för att vara kille? Min grabb har stl 11 i skor, men så är han lång också whee
Emm... jo dom kor med farenheit, men det gar val att hofta med det med aven om det ar lite mer slumpmassigt hur pass ratt man far det.

Jo jag ar bara, 5'6" lang, vilket ar goda 171 cm kanske sa jag ar ganska liten. Sen har dom olika system for tjej och killstorlekar har ocksa dock. En 6.5'a for tjejer ar mindre an en 6.5'a for killar.

Annars ar det jobbigaste liquid och weight ounzes
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6842 6843 6844 6845 6846 6847 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games