|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 5:09 am
Filthy halcyon. revolver lol tiny + msn + alkohol = obegripligt rofl Bara för att ni inte vet var ettons är för något >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 5:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 5:24 am
att jag är blek och len i hyn, bisexuell och androgyn, en form av acceptabelt undantag bland män som insett sanningen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 5:28 am
Niddler att jag är blek och len i hyn, bisexuell och androgyn, en form av acceptabelt undantag bland män som insett sanningen Du är INTE blek och len i hyn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 5:34 am
Wesserwisserspännisfjortis och bewwerwisserspännisjortisarna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 5:36 am
Mikusagi Wesserwisserspännisfjortis och bewwerwisserspännisjortisarna. men fu, har ändrat nu xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 6:01 am
Mikusagi Niddler att jag är blek och len i hyn, bisexuell och androgyn, en form av acceptabelt undantag bland män som insett sanningen Du är INTE blek och len i hyn. Schyssta killens sång går så. Den där som jag skickade till dig och vars text du inte kunde uppfatta för att den var för snabb.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 7:26 am
Niddler xd Ey, Mivvo! Vi måste fixxa ett medlemskap i UNF åt dig. Ja! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 9:53 am
".. the coolest niggah, what?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 10:05 am
Det är nåt fel på Tyskland. sad Dom serverade alkohol till minderåriga!
Förstå hur konstigt det känns när man sitter på restaurangen och dom frågar om jag vill ha en snaps till maten.
Och så är det något fel på deras skor. Hur kan skor i storlek 39 vara för stora för mig när jag har storlek 41? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 10:07 am
Anashi` Det är nåt fel på Tyskland. sad Dom serverade alkohol till minderåriga! Förstå hur konstigt det känns när man sitter på restaurangen och dom frågar om jag vill ha en snaps till maten. Och så är det något fel på deras skor. Hur kan skor i storlek 39 vara för stora för mig när jag har storlek 41? rolleyes Aldern for alkohol ar 16 dar. A andra sidan har jag fatt alkohol pa restauranger har och har maste man vara 21
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 10:18 am
Min mamma var bra en gång och skällde på en servitöris som serverade alkohol till ungdomar som såg väldigt unga ut (utan att fråga om legitimation). Det borde fler göra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 11:24 am
Mikusagi Min mamma var bra en gång och skällde på en servitöris som serverade alkohol till ungdomar som såg väldigt unga ut (utan att fråga om legitimation). Det borde fler göra. Otvivelaktigt så var de blivande alkoholister. Ingen ska utsättas för det farliga vid namn alkohol, speciellt inte när det är OFFENTLIGT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 11:53 am
Niddler Mikusagi Niddler att jag är blek och len i hyn, bisexuell och androgyn, en form av acceptabelt undantag bland män som insett sanningen Du är INTE blek och len i hyn. Schyssta killens sång går så. Den där som jag skickade till dig och vars text du inte kunde uppfatta för att den var för snabb. Det borde vara förbjudet att sjunga fort!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 12:00 pm
Sakana-sama Mikusagi Min mamma var bra en gång och skällde på en servitöris som serverade alkohol till ungdomar som såg väldigt unga ut (utan att fråga om legitimation). Det borde fler göra. Otvivelaktigt så var de blivande alkoholister. Ingen ska utsättas för det farliga vid namn alkohol, speciellt inte när det är OFFENTLIGT! Det är faktiskt mot lagen att servera alkohol till minderåriga. Statistik visar att de som dricker alkohol i ung ålder löper större risk att utveckla alkoholism. Alkoholism är en folksjukdom som kostar vården många sköna slantar varje år. Onödigt att uppmuntra till det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|