Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 682 683 684 685 686 687 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Dec 09, 2007 5:59 am

@ Angel Lizzy: er staat je er volgende keer vrij er een te maken. er is toch ook een senioren verzie? razz
Of bedoel je op het Gaia forum? weinig kans op een Amerikaanse site..

@ Fruitcake: Best wel logosch toch? het is een wedstrijd voor kinderen dus hoe volwassener het kind hoe minder geschikt voor de wedstrijd en de overwinning, voor het gevoel van het publiek tenminste.
PostPosted: Sun Dec 09, 2007 11:15 am

Darlaa
@ Angel Lizzy: er staat je er volgende keer vrij er een te maken. er is toch ook een senioren verzie? razz
Of bedoel je op het Gaia forum? weinig kans op een Amerikaanse site..

@ Fruitcake: Best wel logosch toch? het is een wedstrijd voor kinderen dus hoe volwassener het kind hoe minder geschikt voor de wedstrijd en de overwinning, voor het gevoel van het publiek tenminste.

@Fruitcake: das niet waar dan had rusland weer moeten winnen zij vas the keinste en jongste nog maar net 10 jaar.

@Darlaa: het is een wedstrijd voor kids tussen 10 en 15 jaar oud.
maar okay je hebt gelijk een beetje. bij de meisjes kon je goed zijn of ze 15 waren of niet. all die 15 jarige drogen allemaal push up bhs. zoooooo lelijk.

angel lizzie

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 12:06 pm

belgie viel echt wel op, het was anders dan de andere liedjes, ookal vond ik het wel een vage
PostPosted: Sun Dec 09, 2007 2:00 pm

[ Fruit Cake ]
belgie viel echt wel op, het was anders dan de andere liedjes, ookal vond ik het wel een vage
ik vond het ook slecht het nummer ik wow de nummer 2 Bab die moets winnen in belgie.
maar goed ik hoopte well dat belgie zou winnen dus ik was erg telurgestelt in het publiek dat belgie zo weinig punten kreg.

angel lizzie

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 8:24 am

Dat jongetje zag er jonger uit,
eigenlijk zouden ze meerdere leeftijdsgroepen moeten hebben, er zit zoveel verschil tussen 10-15 jarigen.

Ik wou dat ik dat liedje dat tweede was geworden had gezien, zag er wel grappig uit met die matrozenpakjes. Ik heb alleen de stemming en de uitslag gezien.
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 8:26 am

*zucht* Ik wilde ook wel eens op zo'n podium staan, maar ik denk dat ik daar echt niet de looks voor heb...

@ FC; sims 1 of sims 2?

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Dec 11, 2007 1:56 am

kittyocean
*zucht* Ik wilde ook wel eens op zo'n podium staan, maar ik denk dat ik daar echt niet de looks voor heb...

@ FC; sims 1 of sims 2?

Ik ben er te nerveus voor en te ziek.

Ik heb samen met Calahara (Clara) op Sinterklaas sims 1 deluxe, abracadrabra & beestenboel gekregen. Heb ook zin in m'n hersens te vernitigen met sims, ik doe het toch maar niet, heb geen zin in meer koppijn.
PostPosted: Tue Dec 11, 2007 9:14 am

Je moet zoiets als... kunnen zingen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 10:13 am

zingen kan ik wel. heb een beetje moeite met hoge en lage tonen. maar slecht ben ik niet. echt goed nou ook weer niet... maar dat is blijkbaar niet altijd nodig XD

Visit plies? http://www.gaiaonline.com/forum/site-feedback/thanks-for-fixing-the-deluxe-cat-ears/t.35665083/
PostPosted: Tue Dec 11, 2007 12:27 pm

Darlaa
eigenlijk zouden ze meerdere leeftijdsgroepen moeten hebben, er zit zoveel verschil tussen 10-15 jarigen.

Ik wou dat ik dat liedje dat tweede was geworden had gezien, zag er wel grappig uit met die matrozenpakjes. Ik heb alleen de stemming en de uitslag gezien.
armenie.
je kan ze alleemaal terug vinden op youtube.
ze moeten het eerlijk verdelen.
10 westerse en 10 oostblok landen.

angel lizzie

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Dec 11, 2007 12:27 pm

Ik kan ook wel zingen heb alleen neiging om steeds hoger te zingen dan moet.
PostPosted: Wed Dec 12, 2007 1:32 am

angel lizzie
Darlaa

armenie.
Waarom dat?
Het moet geen onderlingen oorlog worden ofzo heart

_8_apples_8_

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Wed Dec 12, 2007 11:09 am

ik vond het jammer dat spanje niet meedeed, want die is altijd wel goed

Kitt: ik speel sims2 + studenteleven,nachtleven,kest,gaan het maken, beesteboel,seisoenen,glamour

jaja, en dan speel ik het 20keer per jaar ofzo sweatdrop
PostPosted: Wed Dec 12, 2007 11:45 am

ik heb bijde sims wel gespeeld ma ik ben veel te druk om het de laatse tijd te spelen

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Dec 12, 2007 12:24 pm

_8_apples_8_
angel lizzie
Darlaa

armenie.
Waarom dat?
Het moet geen onderlingen oorlog worden ofzo heart

Mee eens; ik zou het juist half half mixen... en niet meer dat mensen kunnen bellen wie er wint! Want dan heb je vriendjespolitiek. Heb je trouwens toch wel....

ANYWAY, ik heb enkel sims 1 complete collectie XD sims 2 is me TE realistisch
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 682 683 684 685 686 687 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games