|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:52 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp Uuh, va? xd *skrattar* du ser :p Nej jag ser inte. <. < > .> inte ? O.o dt varrt ju inte bra *menar* Vet inte. hehe i allmänhet brukar dt ju inte vara så bra om man inte ser ^^ Nähä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv ...Now that's not very normal O_o Säg mig när jag blev normal.. sweatdrop ..Jadu..<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy, ingen vill döda dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:54 pm
*stapplar in i butiken igen* UUUUUUUURGHh... vilken Jävla smäll..... jag överlevde iaf... men jackan började brinna o solbrillorna strök me........ *faller ihop*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
chibi_chan Petsy, ingen vill döda dig. gonk Hatar ni mig så mycket att ni vill se mig lida?! *överdramatiserar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*gäspa* =.= måste sova *raglar ut ur affären* g'natt folket *vinkar lite och dråsar sovandes omkull på en bänk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:55 pm
Petsy jiminijon Petsy Nån som har lust och döda mig? *tänker* näe sweatdrop *Lipa* -_- vill inte;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:57 pm
Värst vad folk ska göra överdramatiska intros, respektive outros, nu för tiden. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:58 pm
Nightmare Asura Värst vad folk ska göra överdramatiska intros, respektive outros, nu för tiden. neutral Förlåt då .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:59 pm
Petsy chibi_chan Petsy, ingen vill döda dig. gonk Hatar ni mig så mycket att ni vill se mig lida?! *överdramatiserar*Okej nu ska jag försöka att vara optimistisk. Lev för dina goda stunder i livet. Vi vill varken se dig lida eller död. God natt Oni-chan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 3:00 pm
chibi_chan Petsy chibi_chan Petsy, ingen vill döda dig. gonk Hatar ni mig så mycket att ni vill se mig lida?! *överdramatiserar*Okej nu ska jag försöka att vara optimistisk. Lev för dina goda stunder i livet. Vi vill varken se dig lida eller död. God natt Oni-chan. o.O Jaså..? Okay whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Värst vad folk ska göra överdramatiska intros, respektive outros, nu för tiden. neutral And so are the days of our life 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nightmare Asura Värst vad folk ska göra överdramatiska intros, respektive outros, nu för tiden. neutral Förlåt då .__.;Du gjorde inget intro eller outro.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|