|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 9:46 am
Förresten heter det väl "i goda vänners lag". Men det låter bara konstigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 9:49 am
Mikusagi Idag har jag träffat Ice.Mina, Niddler och Lingonsylt. Det var trevligt. biggrin Ooh! Jag hade velat vara med! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 9:52 am
monoo Nä nu vill jag ha en kall öl i goda vänners sällskap 3nodding Drick mjölk istället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 9:54 am
Jag också! Jag har ett svart spets-paraply (det är svart paraply-tyg under spetsen) och ett rosa som jag fick av Mikusagi och Lingonsylt i födelsedagspresent!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:06 am
Det är förvirrande att "spets" heter "spets", precis som "spets", när det inte finns några spetsar i spets neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:11 am
Niddler Det är förvirrande att "spets" heter "spets", precis som "spets", när det inte finns några spetsar i spets neutral Spets = ett vass föremål Spets = dekoration på underkläder, jajaja : D: D XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:12 am
Likun Niddler Det är förvirrande att "spets" heter "spets", precis som "spets", när det inte finns några spetsar i spets neutral Spets = ett vass föremål Spets = dekoration på underkläder, jajaja : D: D XD Det är det jag menar! De har inte ett skvatt med varandra att göra! gonk Fast spets finns väl inte bara på underkläder...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:35 am
Öl = win Överbelastade servrar = fail
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:36 am
Niddler Likun Niddler Det är förvirrande att "spets" heter "spets", precis som "spets", när det inte finns några spetsar i spets neutral Spets = ett vass föremål Spets = dekoration på underkläder, jajaja : D: D XD Det är det jag menar! De har inte ett skvatt med varandra att göra! gonk Fast spets finns väl inte bara på underkläder... Dessutom finns det en hundras som heter Spets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:37 am
Mivhip monoo Nä nu vill jag ha en kall öl i goda vänners sällskap 3nodding Drick mjölk istället. Det har jag gjort redan, nu vill jag ha en kall öl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:43 am
Arla> Dig lurar man inte. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:46 am
Steam Group the orange box fan group (OBfan) Profile _Since November 14, 2007 9 Members United Kingdom (Great Britain) my name in gmod10 is coolguy,my steam name is colindiviani.as you might know im the owner of the orange box fan group.i need help using wiremod becuse it's VERY confusing.and i got very few friends so be welcome to add me.if you help me with wiremod i will be very greatful.oh i forgot to say,i finished portal so if you want advice add me.my friends are wee ryan,supreme,talk to the pirate,loopernor and more.so don't forget to add them.messege created at date:14 nov 2007 time:20:09[same time the group wa created]also you can create group anouncements if your admin or not:D.soz for crap pic,it's the only one i got i could change it if somone shows me how tah use screenshots using Gmod
Är inte det en bra grupp-profil, så säg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:50 am
Jag tänkte faktiskt också att det påminde om 'vin' när jag skrev det. Rolig ordvits xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|