|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 9:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 11:11 am
monoo Niddler monoo rofl upptäckte just snabbkommandona ctrl+ och ctrl-. Av misstag. whee Textstorleksgrejs? Ctrl+0 gör normal textstorlek igen, om du går vilse. haha tack xd
Jag skulle trycka på shift och ? men det blev ctrl+...tryckte fler gånger för att se vad som hände....vad är poängen med inzooming...är det bara för synskadade typ, eller finns det nån mer poäng eller finess?
Tänkte att logiskt borde ju ctrl- zooma ut igen, testade, och det stämde ju hahaFunktionen är förmodligen avsedd för tillgänglighet, ja. Men en måste ju inte vara synskadad för att vilja höja textstorleken. Vissa sajter har ett stört litet typsnitt och då kan det vara bra för besökaren att enkelt kunna förstora. Jag använder funktionen ofta :3 Om jag vill sitta en bit från datorn, eller inte har glasögon på mig, eller bara får lust ^.^ Mr_RPG> Äh, teh noob way. Då måste man ju flytta handen från tangentbordet xP *önskar att alla program var mer tangentbordsvänliga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 11:49 am
Tack för Ctrl 0-tipset, Arla! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 12:21 pm
Dimjardo monoo Dimjardo Fick reda på idag att dom som är inskriven i LSS för en förmånsrabbat när dom går på bio smile vilket gör mej glad smile Vafan. Jag vill också skriva in mig där. Kan pusha på att jag är colaberoende. Så behöver de ju inte veta vilken sorts. 4laugh lol ^^ Fick intyget idag och det gäller fram till 2009 smile yey. Vi som är inskriva i LLS kan få biligare tadvård också. 80 kr för besök hos en tankhygenist när man gör en årlig kontroll. 150kr hos tandläkarn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 12:43 pm
Dimjardo Dimjardo monoo Dimjardo Fick reda på idag att dom som är inskriven i LSS för en förmånsrabbat när dom går på bio smile vilket gör mej glad smile Vafan. Jag vill också skriva in mig där. Kan pusha på att jag är colaberoende. Så behöver de ju inte veta vilken sorts. 4laugh lol ^^ Fick intyget idag och det gäller fram till 2009 smile yey. Vi som är inskriva i LLS kan få biligare tadvård också. 80 kr för besök hos en tankhygenist när man gör en årlig kontroll. 150kr hos tandläkarn. MEN a**Å VAFAN!!!!
...och här lever man på effin csnlån som ska betalas tillbaka med rumpknullarränta i en livstid typ, och så har de först nu tillåtit en liten rabatt på SL-kortet scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 12:53 pm
monoo Dimjardo Dimjardo monoo Dimjardo Fick reda på idag att dom som är inskriven i LSS för en förmånsrabbat när dom går på bio smile vilket gör mej glad smile Vafan. Jag vill också skriva in mig där. Kan pusha på att jag är colaberoende. Så behöver de ju inte veta vilken sorts. 4laugh lol ^^ Fick intyget idag och det gäller fram till 2009 smile yey. Vi som är inskriva i LLS kan få biligare tadvård också. 80 kr för besök hos en tankhygenist när man gör en årlig kontroll. 150kr hos tandläkarn. MEN a**Å VAFAN!!!!
...och här lever man på effin csnlån som ska betalas tillbaka med rumpknullarränta i en livstid typ, och så har de först nu tillåtit en liten rabatt på SL-kortet scream Varför jobbar du inte? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 1:06 pm
Dora The Exploded monoo Dimjardo Dimjardo monoo Dimjardo Fick reda på idag att dom som är inskriven i LSS för en förmånsrabbat när dom går på bio smile vilket gör mej glad smile Vafan. Jag vill också skriva in mig där. Kan pusha på att jag är colaberoende. Så behöver de ju inte veta vilken sorts. 4laugh lol ^^ Fick intyget idag och det gäller fram till 2009 smile yey. Vi som är inskriva i LLS kan få biligare tadvård också. 80 kr för besök hos en tankhygenist när man gör en årlig kontroll. 150kr hos tandläkarn. MEN a**Å VAFAN!!!!
...och här lever man på effin csnlån som ska betalas tillbaka med rumpknullarränta i en livstid typ, och så har de först nu tillåtit en liten rabatt på SL-kortet scream Varför jobbar du inte? surprised För att jag vill plugga och bli nåt? haha....a**å va....eller menar du jobba extra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 2:20 pm
LLS? Colaberoende? Knarkar Dimjardo? x_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 2:23 pm
monoo Dora The Exploded monoo Dimjardo Fick intyget idag och det gäller fram till 2009 smile yey. Vi som är inskriva i LLS kan få biligare tadvård också. 80 kr för besök hos en tankhygenist när man gör en årlig kontroll. 150kr hos tandläkarn. MEN a**Å VAFAN!!!!
...och här lever man på effin csnlån som ska betalas tillbaka med rumpknullarränta i en livstid typ, och så har de först nu tillåtit en liten rabatt på SL-kortet scream Varför jobbar du inte? surprised För att jag vill plugga och bli nåt? haha....a**å va....eller menar du jobba extra?Aa, jag tänkte försöka hitta nåt, men hag har så mycket i skolan just nu så jag har inte ens tid att träna... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 2:47 pm
Dora The Exploded monoo Dora The Exploded monoo Dimjardo Fick intyget idag och det gäller fram till 2009 smile yey. Vi som är inskriva i LLS kan få biligare tadvård också. 80 kr för besök hos en tankhygenist när man gör en årlig kontroll. 150kr hos tandläkarn. MEN a**Å VAFAN!!!!
...och här lever man på effin csnlån som ska betalas tillbaka med rumpknullarränta i en livstid typ, och så har de först nu tillåtit en liten rabatt på SL-kortet scream Varför jobbar du inte? surprised För att jag vill plugga och bli nåt? haha....a**å va....eller menar du jobba extra?Aa, jag tänkte försöka hitta nåt, men hag har så mycket i skolan just nu så jag har inte ens tid att träna... xD Alltså man hinner ju inte jobba så mycket när man pluggar heltid, så det kanske blir 2000 eller nåt extra per månad utöver csn. Och att leva på 9k per månad är en bragd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 3:47 pm
Jag har börjat jobba samtidigt som jag går på gymnasiet. ^_^ Tiderna är ju iofs oregelbundna, jag blir inkallad när jag behövs. D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 7:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 12:02 am
Jag är så seg på inlärning, jag skulle inte ha klarat att jobba under gymnasietiden. Nu går jag en kurs där det inte är "rabbla upp allt du kan-prov" så jag kanske skulle kunna klara ett jobb. Jag vet inte. Behöver jag pengar kan jag tvätta kläder, det får jag 150 spänn för... men jag pallar inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 1:27 am
Försov mig till nu, HAHAHAH. gonk
Då kan jag iochförsig passa på att fixa julklappar till dom jag ska fixa julklappar till. It's quite a bunch.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|