Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 681 682 683 684 685 686 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

GreatTidus

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 2:02 am

Kijken hier ook nog mensen Dragon Ball (Z, GT)? Ik zit nu in de General Blue Saga van Dragon Ball. Dit vind ik persoonlijk een minder leuke saga...
PostPosted: Mon Dec 03, 2007 2:19 am

kittyocean
ik heb het ook erg druk, maar heeft te maken met een bruiloft van ene enige zuster van mij volgende week vrijdag XD met direct zwemkamp erna XP
Ik hoorde gisteren dat mijn oudste broer gaat trouwen eek Het duurt nog even, maar ik bedenk me nu al hoe ik eruit zou zien in een pak. En dat is niet echt een leuke gedachte xd

GreatTidus

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 7:32 am

GreatTidus
kittyocean
ik heb het ook erg druk, maar heeft te maken met een bruiloft van ene enige zuster van mij volgende week vrijdag XD met direct zwemkamp erna XP
Ik hoorde gisteren dat mijn oudste broer gaat trouwen eek Het duurt nog even, maar ik bedenk me nu al hoe ik eruit zou zien in een pak. En dat is niet echt een leuke gedachte xd

Congrats! Ach, ik denk dat je er van zal genieten... en dat je het ook leuk zal vinden om te 'verkleden' smile Ik vond het heerlijk btw smile
PostPosted: Mon Dec 03, 2007 3:05 pm

Hoi, ik wil dit even ergens kwijt.. Hoop dat niemand het erg vind (niet dat iemand t leest..)

Vrijdag is het uitgegaan met mn vriendin.. we gingen 5 maanden met elkaar om.. en hebben elkaar leren kennen via gaia.. smile Ik was bang voor een relatie omdat ik een halfjaar eroor een relatie had met een borderliner die me jaloers maakte.. kapotmaakte.. vernederde en (sexueel) vreemdging..

maar dit meisje was anders.. ze was lief, zorgzaam.. caring.. hield van tekenen en anime.. en na wat ''initial hiccups'' kregen we toch wat met elkaar.. Ik was de eerste maand (en deel van de tweede) super bang om iets met haar aan te gaan omdat ik bang was gekwetst te worden.. Maar ze verzekerde me dat ze niet vreemdging, van me hield etc.. Ze woont in friesland, dus elkaar zien was vrij lastig, vooral ook omdat ik van mn ouders niet daar mocht slapen.. en de auto bijna nooit beschikbaar was doordat mn ouders werkten..

En ja vrijdag ging t uit na een kleine ruzie.. ik begreep t niet.. We hadden elkaar 4 weken niet gezien, waar we elkaar meestal om de 1/2 weken zagen.. Ik had voor kerstmis naast sieraden een vrij dure ring gekocht met ''I love you'' erop gegrafeerd. omdat we met kerst 6 maanden met elkaar omgingen.. (Daarom kon ik 4 weken niet langskomen, omdat ik geen geld meer had)Ik gaf mezelf het hele weekend de schuld.. ''was ik maar liever.. kwam ik maar meer.. zei ik maar meer dat ik van dr hield..''

Vandaag heb ik dr toch gebeld.. En de waarheid is na lang vragen boven gekomen..........

Ze ging vreemd.. ze had die vrijdag een gozer gezoend uit haar projectgroepje.. En was verliefd op hem.. het was eigenlijk al 2 weken dat ze iets voelde voor hem.. Ze wou het niet zeggen om mij niet verder te kwetsen.. ik stortte finaal in.. als ik noumaar in die 2 weken was langsgekomen wasdit nooit gebeurd.. En hij wist dat ze een vriend had..

Waarom blijven dit soort dingen mij toch gebeuren...

Bla~ Niemand hoeft t te lezen.. wou t gewoon ergens kwijt..

Newien..

Newien

dvdb

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 4:33 am

Ik begrijp dat je het gewoon eens wilt neerschrijven,
Ik weet dat je hierdoor je hart eens k**t luchten.

Veel sterkte!
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 9:46 am

ja, veel sterkte smile

[ Fruit Cake ]

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 12:07 pm

Een zucht geeft lucht aan een hart met smart

een knuffel van mij, want dit is zeer...zeer rot! *hugs*

(en dan kom ik aan met mijn: waah, ik voel me een zombie!)
PostPosted: Thu Dec 06, 2007 8:51 am

Dank jullie wel.. Ik heb alle spullen van mn ava afgehaald en mn account beetje lopen blocken.. omdat het mij teveel pijn doet alsik op gaia mijnn profiel zie enzo.. ik zal soms nog weleens mn hoofd laten zien op dit forum smile

Newien

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Dec 06, 2007 1:12 pm

Kom gerust met een andere ava; de Guild staat altijd open voor je!!... al herkennen we je misschien niet 1-2-3 XD
PostPosted: Fri Dec 07, 2007 2:07 am

Jezelf verwijten leverd niets op.
Het is gewoon niet jou schuld.

Ik ben van mening dat je beter af bent zonder haar.

Als ze na 2 weken als vreemdgaat is het gewoon een h**r.

Wel sterkte met het verwerken. heart

_8_apples_8_

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Dec 07, 2007 9:00 am

Hoi-hoi
PostPosted: Fri Dec 07, 2007 10:13 am

Ik heb een sterke behoefte om mijn hersens te vernietigen met the sims

kittyocean
Captain

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Sat Dec 08, 2007 3:12 am

kittyocean
Ik heb een sterke behoefte om mijn hersens te vernietigen met the sims
ill join you !
PostPosted: Sat Dec 08, 2007 5:29 pm

wit rusland with junior song feestje.

ik vond hem bagers slecht.

nederlands 11de. whee had lager gemoeten. zuch nummer.

belgie 14. haat het nummer Bad * de nummer 2 in belgie * had moeten winnen en hier heen moeten komen hadden ze hoger gekomen want is hopte dat belgie ondanks dat ik het nummer haat toch won.

Bulgarije was naast belgie mijn favoriet.

rusland en portugal sucked ook.

we zouden eens een song festival sub topic moeten hebben om elkjaar de disuseren er over

angel lizzie

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 2:51 am

angel lizzie
wit rusland with junior song feestje.

ik vond hem bagers slecht.

nederlands 11de. whee had lager gemoeten. zuch nummer.

belgie 14. haat het nummer Bad * de nummer 2 in belgie * had moeten winnen en hier heen moeten komen hadden ze hoger gekomen want is hopte dat belgie ondanks dat ik het nummer haat toch won.

Bulgarije was naast belgie mijn favoriet.

rusland en portugal sucked ook.

we zouden eens een song festival sub topic moeten hebben om elkjaar de disuseren er over
ik vond ze allemaal lage kwalteit, ze laten alleen maar lieve kleine kindjes winnen !
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 681 682 683 684 685 686 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games