|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:44 pm
Nån som har lust och döda mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:45 pm
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Chibi Strawberry oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma. jao...men jag kan ju alltid använda bjälkarna *skrattar*..får ta och städa dom lite först men ändå..aah nu är jag mätt *ser allmänt belåten ut och lägger sig på golvet* *Hoppar av hojen* såååja oni-chan ta de nu bara luuuugnt så blir allt bra... är rätt lugn *flinar snett* trodde du blivt tokig ^^ blir inte tokig...jag är det redan xd HEH!! *tittar med stooora ögonen på den överhettade hemmbrännings maskin* OMFG It'S GONNA BLOW!!!!! TAKE COOOVER!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:46 pm
Chibi Strawberry *Springer in igen* ninja *Hoppar upp på en hylla och sjunger julsånger* ...Now that's not very normal O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp Uuh, va? xd *skrattar* du ser :p Nej jag ser inte. <. < > .> inte ? O.o dt varrt ju inte bra *menar* Vet inte. hehe i allmänhet brukar dt ju inte vara så bra om man inte ser ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nån som har lust och döda mig? *tänker* näe sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:48 pm
Petsy Nån som har lust och döda mig? Beror på hur mycket du betalar.. ninja Eller..Vid närmare eftertanke så,nä..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*smyger in och går fram till glassen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv ...Now that's not very normal O_o Säg mig när jag blev normal.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OKEJ ALLIHOPA MIN HEMBRÄNNINGS MASKIN KOMMER EXPLODER SÅ TA SKYDD!!!! *tar maskinen o spriner ut från Butiken, 2 sek senare hörs ett: KABOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMM
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Chibi Strawberry oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma. jao...men jag kan ju alltid använda bjälkarna *skrattar*..får ta och städa dom lite först men ändå..aah nu är jag mätt *ser allmänt belåten ut och lägger sig på golvet* *Hoppar av hojen* såååja oni-chan ta de nu bara luuuugnt så blir allt bra... är rätt lugn *flinar snett* trodde du blivt tokig ^^ blir inte tokig...jag är det redan xd HEH!! *tittar med stooora ögonen på den överhettade hemmbrännings maskin* OMFG It'S GONNA BLOW!!!!! TAKE COOOVER!!!!!!!! eek uuhm...*petar lite på en ventil*....borde du kanske inte skruva av den lite ? *snurrar ventilen så att det pyser rök åt alla håll*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:49 pm
Valgarv Petsy Nån som har lust och döda mig? Beror på hur mycket du betalar.. ninja Eller..Vid närmare eftertanke så,nä.. *Host*Vad sägs om Mini Angelic Wings?*Host*
Amen fy.. -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:50 pm
I love the edit button. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:51 pm
jiminijon Petsy Nån som har lust och döda mig? *tänker* näe sweatdrop *Lipa* -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|