|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:46 am
monoo Niddler monoo hah lite som med mitt username, fast alla uttalar det fel xd Hur ska det uttalas som, då? Samma rytm som "Naboo", ne? jo men precis, de flesta säger "mono" [månnåh] eller på engelska [mounooou] (hahaha ja jag vet, jävligt improviserad fonetik...). Jag är skitdålig på att i text förklara hur nåt ska låta...men typ...[moh:nooh], med ett o som är samma som det i Naboo...
Bah, jag får skylla mig själv som hittade på ett sånt användarnamn whee Meh. Jag tycker att det är klart som korvspad hur det ska uttalas :O Det är ju redan fonetiskt skrivet, typ. "[mounooou]", LOL xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:47 am
s**t pommes, jag har 1250+ sigs i min petition nu. Och tydligen har den varit listad som Top Rated. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:52 am
Niddler monoo Niddler monoo hah lite som med mitt username, fast alla uttalar det fel xd Hur ska det uttalas som, då? Samma rytm som "Naboo", ne? jo men precis, de flesta säger "mono" [månnåh] eller på engelska [mounooou] (hahaha ja jag vet, jävligt improviserad fonetik...). Jag är skitdålig på att i text förklara hur nåt ska låta...men typ...[moh:nooh], med ett o som är samma som det i Naboo...
Bah, jag får skylla mig själv som hittade på ett sånt användarnamn whee Meh. Jag tycker att det är klart som korvspad hur det ska uttalas :O Det är ju redan fonetiskt skrivet, typ. "[mounooou]", LOL xD hihi men det tyckte jag också, fram tills att jag irl hörde hur folk valde att uttala det xd
...så har det väl att göra med att jag hänger med en massa engelsktalande folk också iofs...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:53 am
Fick reda på idag att dom som är inskriven i LSS för en förmånsrabbat när dom går på bio smile vilket gör mej glad smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:55 am
IT'S THE MACAULAY CULKIN SMILEY!!!1!!!11!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:57 am
monoo IT'S THE MACAULAY CULKIN SMILEY!!!1!!!11!! Qué? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:59 am
Dimjardo Fick reda på idag att dom som är inskriven i LSS för en förmånsrabbat när dom går på bio smile vilket gör mej glad smile Vafan. Jag vill också skriva in mig där. Kan pusha på att jag är colaberoende. Så behöver de ju inte veta vilken sorts. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 10:07 am
Niddler monoo IT'S THE MACAULAY CULKIN SMILEY!!!1!!!11!! Qué? ._. aw han tappade ena handen juh...men såhär;

whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 10:30 am
xD Jag tänker mig den mer så här:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 10:36 am
Aahahhahaa kan vi inte alltid posta sånna här smilies i framtiden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:07 am
xD Så typ... monoo s**t pommes, jag har 1250+ sigs i min petition nu. Och tydligen har den varit listad som Top Rated. 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:08 am
Det ser helsjukt ut xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:35 am
Ni får inte vara med när jag och mamma bakar!
Förresten har jag pocky från LU. Ni vet, de där som gör digestivekex.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:43 am
Lunds Universitet? Kemiska insitutionen lr?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|