|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 6:06 pm
*Sitter och knarkar "THIS IS SPARTA" flashfilmen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 10:52 pm
Oj vad grupparbetet går bra... INTE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 10:54 pm
monoo Navook monoo Ur folkmun.se"BTW apropå det T.ex: "BTW, vad gör du imorgon?" Egentligen engelsk förkortning av "by the way". av David - Rapportera" btw betyder fan inte "apropå det". Mupp. Vad betyder det då? Och ja, det är samma jag och samma avatar. smile *ignorerar Miradji* xp Ahahahaha, såg att du lagt till din version av "femme fatale" på samma sida. Du är bara för j-vla rolig... -kvida-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 3:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 3:24 am
OJ OJ OJ, DET GÅR VILLT TILL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 3:29 am
Dora The Exploded OJ OJ OJ, DET GÅR VILLT TILL SANT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 3:34 am

Min önskelista än så länge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 5:11 am
Miradjii monoo Navook monoo Ur folkmun.se"BTW apropå det T.ex: "BTW, vad gör du imorgon?" Egentligen engelsk förkortning av "by the way". av David - Rapportera" btw betyder fan inte "apropå det". Mupp. Vad betyder det då? Och ja, det är samma jag och samma avatar. smile *ignorerar Miradji* xp Ahahahaha, såg att du lagt till din version av "femme fatale" på samma sida. Du är bara för j-vla rolig... -kvida- Öh det har jag inte alls, jag har inget konto där...
Fy fan vad jävla jobbig du är då. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 5:16 am
ÅÅÅÅÅÅH vad rolig du är Miradji som går och gör ett konto på folkmun med samma användarnamn som jag har på gaia. SKIIIIITKUUUUUUL.
xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 7:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 7:32 am
a**Å JÄVLA FITTPROV JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR AGAGAGAGAGAGAGAGAG JÄVLA DAG SÅ JÄVLA SÄMST JAG VILL SLÅ NÅN scream scream scream scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 7:39 am
Jävla skolan. Jag är så stressad att jag det känns som jag kommer spy vilken sekund som helst. Nu ska jag bara läsa ut Animal Farm till 8.10 i morgon. Lycka till tiny -.-; Csn kommer svälja mig levande om jag inte klarar av allt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:15 am
monoo Jag fattar inte den där reklamen för "skillcutter"-maskinen. Hur ofta behöver man skära sönder konserver och ryamattor liksom... Jag tänkte "emo" direkt när jag såg den. Jag asgarvade sad monoo btw arla, såg att du var listad fyra på folkmun! Aa, vet cool monoo Om du vill kan du få lägga in lite slangord åt mig, jag orkar inte göra ett konto där... Man behöver inget konto. Man kan lägga in ord under vilket namn som helst, som vi just fick vittna stare monoo hah lite som med mitt username, fast alla uttalar det fel xd Hur ska det uttalas som, då? Samma rytm som "Naboo", ne? Woot. Alla olästa poster som jag tyckte var värda att kommentera postades av Monoo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:40 am
Niddler monoo Jag fattar inte den där reklamen för "skillcutter"-maskinen. Hur ofta behöver man skära sönder konserver och ryamattor liksom... Jag tänkte "emo" direkt när jag såg den. Jag asgarvade sad monoo btw arla, såg att du var listad fyra på folkmun! Aa, vet cool monoo Om du vill kan du få lägga in lite slangord åt mig, jag orkar inte göra ett konto där... Man behöver inget konto. Man kan lägga in ord under vilket namn som helst, som vi just fick vittna stare monoo hah lite som med mitt username, fast alla uttalar det fel xd Hur ska det uttalas som, då? Samma rytm som "Naboo", ne? Woot. Alla olästa poster som jag tyckte var värda att kommentera postades av Monoo XD Aahahhaah *karvar in i armen "SKILCUTTER 4 LYFE!!11!!"* rofl
jo men precis, de flesta säger "mono" [månnåh] eller på engelska [mounooou] (hahaha ja jag vet, jävligt improviserad fonetik...). Jag är skitdålig på att i text förklara hur nåt ska låta...men typ...[moh:nooh], med ett o som är samma som det i Naboo...
Bah, jag får skylla mig själv som hittade på ett sånt användarnamn whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:42 am
Niddler Woot. Alla olästa poster som jag tyckte var värda att kommentera postades av Monoo XD *gör ricki lake dansen* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|