|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:34 pm
Chibi Strawberry Valgarv How about yer panties? ninja Har det som quest domokun xd >___o Hellre dör jag. domokun Försöka duger *Kastar tillbaka Straw's forhead protector till henne*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J oni-chan Chibi Strawberry oni-chan coolt! O.O nån sån har inte jag *avis* xp Ganska bra att ha faktiskt. ^.^-V måste hänga alla mina kläder på räcket i sovloftet jag haha *Brakar in i butiken med min Hd' YEEEEEEEEAAAAAAAHAAAAAAW!!! bliru tokig om du inte får åka på min hoj lr vad?? *asg* njea...inte riktigt..ja varrt bara hungrig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Chibi Strawberry oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma. jao...men jag kan ju alltid använda bjälkarna *skrattar*..får ta och städa dom lite först men ändå..aah nu är jag mätt *ser allmänt belåten ut och lägger sig på golvet* *Hoppar av hojen* såååja oni-chan ta de nu bara luuuugnt så blir allt bra...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:38 pm
Arigatou.. *Tar sin forehead protector och springer ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oi!Det är du ju! 3nodding Du är bartendern på den där klubben o.o Vilket påminner mig om att jag måste dricka klart mina drinkar xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp Uuh, va? xd *skrattar* du ser :p Nej jag ser inte. <. < > .>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:39 pm
Mr.J oni-chan Chibi Strawberry oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma. jao...men jag kan ju alltid använda bjälkarna *skrattar*..får ta och städa dom lite först men ändå..aah nu är jag mätt *ser allmänt belåten ut och lägger sig på golvet* *Hoppar av hojen* såååja oni-chan ta de nu bara luuuugnt så blir allt bra... är rätt lugn *flinar snett*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:39 pm
oni-chan Mr.J oni-chan Chibi Strawberry oni-chan coolt! O.O nån sån har inte jag *avis* xp Ganska bra att ha faktiskt. ^.^-V måste hänga alla mina kläder på räcket i sovloftet jag haha *Brakar in i butiken med min Hd' YEEEEEEEEAAAAAAAHAAAAAAW!!! bliru tokig om du inte får åka på min hoj lr vad?? *asg* njea...inte riktigt..ja varrt bara hungrig sweatdrop HE HE ^^ *startar hemmbrännings maskinen* om ägaren va här skulle hon nog inte bli så glad att ja brakde in genom dörrarna med hojen o använde butiken som festsal me nmen e man Mr.Party så e man ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:40 pm
Chibi Strawberry Arigatou.. *Tar sin forehead protector och springer ut* ...=/ Hrrmm..*Vinkar lite efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:40 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp Uuh, va? xd *skrattar* du ser :p Nej jag ser inte. <. < > .> inte ? O.o dt varrt ju inte bra *menar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:41 pm
oni-chan Mr.J oni-chan Chibi Strawberry oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma. jao...men jag kan ju alltid använda bjälkarna *skrattar*..får ta och städa dom lite först men ändå..aah nu är jag mätt *ser allmänt belåten ut och lägger sig på golvet* *Hoppar av hojen* såååja oni-chan ta de nu bara luuuugnt så blir allt bra... är rätt lugn *flinar snett* trodde du blivt tokig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:43 pm
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Chibi Strawberry oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma. jao...men jag kan ju alltid använda bjälkarna *skrattar*..får ta och städa dom lite först men ändå..aah nu är jag mätt *ser allmänt belåten ut och lägger sig på golvet* *Hoppar av hojen* såååja oni-chan ta de nu bara luuuugnt så blir allt bra... är rätt lugn *flinar snett* trodde du blivt tokig ^^ blir inte tokig...jag är det redan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Springer in igen* ninja *Hoppar upp på en hylla och sjunger julsånger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp Uuh, va? xd *skrattar* du ser :p Nej jag ser inte. <. < > .> inte ? O.o dt varrt ju inte bra *menar* Vet inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|